کد خبر : 137081
تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 15:33
-

مقیمی: فدراسیون فوتبال بهای چندانی به رشته فوتسال نمی‌دهد

مقیمی: فدراسیون فوتبال بهای چندانی به رشته فوتسال نمی‌دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نسترن مقیمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: فوتسال حتی در بخش آقایان هم چندان اوضاع مناسبی ندارد. حامیان مالی تیم‌ها کمتر شده اند و همین دلیل است که باعث لژیونر شدن بازیکنان در سال‌های اخیر شده است. آقایان به راحتی می‌توانند در یک لیگ خارجی بازی کنند، اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نسترن مقیمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: فوتسال حتی در بخش آقایان هم چندان اوضاع مناسبی ندارد. حامیان مالی تیم‌ها کمتر شده اند و همین دلیل است که باعث لژیونر شدن بازیکنان در سال‌های اخیر شده است. آقایان به راحتی می‌توانند در یک لیگ خارجی بازی کنند، اما بانوان نمی‌توانیم به هر لیگی که می‌خواهند بروند. متاسفانه فدراسیون هم هوای فوتسال را خیلی کم دارد. هر چند که الان کمیته فوتسال هم داریم، اما آن طور که شایسته است به این رشته گروهی که مقام اول آسیا را دارد توجهی نمی‌شود.

فکر می‌کردیم با قهرمانی همه چیز درست می‌شود

او تصریح کرد: من و خیلی از بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان وقتی قهرمان آسیا شدیم فکر می‌کردیم که با کسب این افتخار برای کشور عزیزمان ایران همه چیز درست می‌شود، اما همه چیز خوب پیش نرفت حتی میل بازی کردن در لیگ ایران هم برای ما کم شده است. نمی‌دانم چه کسی مسئول است، اما هر شخصی که کاری از دستش بر می‌آید باید برای ما انجام دهد.

مقیمی افزود: یکسری توپ‌هایی که در لیگ برتر استفاده می‌شوند وضعیت چندان مناسبی ندارند به طوری که مثل شعر معروف می‌زنی زمین هوا می‌ره هستند و ما با دیدنشان سورپرایز می‌شویم. برخی سالن‌های ورزشی بیشتر شبیه سالن اسکی هستند تا سالن فوتسال.

تعداد تیم‌های لیگ زیاد است

بازیکن تیم ملی فوتسال در ادامه گفت: تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ زیاد هستند و من این موضوع را نمی‌پسندم. تعدادی از این تیم‌ها فقط می‌آیند و شرکت می‌کنند و بعد هم در میان فصل انصراف می‌دهند و به خاطر همین کار یک تیم یک هفته مجبور به استراحت می‌شود و از فضای مسابقه دور می‌ماند.

او افزود: ۹ ماه در لیگ بازی می‌کنیم و فقط ۴۰ میلیون پول می‌گیریم در صورتی که این مبلغ در برابر این مدت زمان خیلی ناچیز است.

مقیمی تصریح کرد: سال گذشته تنها سال جذاب در لیگ برتر بانوان بود چرا که وقتی پلی آف را برگزار کردند تیم مس رفسنجان که با سختی زیادی در رده چهارم جدول قرار داشت در پایان نائب قهرمان فصل شد و تیم ملی حفاری که در تمام طول فصل در رتبه اول قرار داشت سوم شد و من در کل با برگزاری مرحله پلی آف موافق هستم.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تکلیف ما با تیم نامی نو هنوز مشخص نیست. شاید حتی این تیم در فصل بعد تیمداری نکند، چون مدیر عامل این تیم اعلام کرده شاید برخی رشته‌های ورزشی این باشگاه حذف شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.