سرمربی ژاپن: تیم من هیچ ستارهای ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روی سوزوکی، سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ژاپن پس از قهرمانی در دومین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی امروز همه بازیکنانم نهایت تلاششان را کردند و فوقالعاده بودند.
وی افزود: ما رقبای بسیار قوی مانند ایران و افغانستان داشتیم. بهخاطر برگزاری این تورنمنت از همه تشکر میکنم چون به بازیکنان و تیمم کمک میکند که پیشرفت کنند. از مردممان هم تشکر میکنم که به ما پیام دادند و حمایتمان کردند.
سوزوکی در رابطه با عملکرد دروازهبان تیمش در دیدار فینال مقابل افغانستان گفت: البته دروازهبان ما یکی از بهترین بازیکنان ما در این بازی بود. او توپهای زیادی را سیو کرده و دروازهمان را نجات داد. او در نهایت یک گل هم روی استفاده از فرصتی که بهخاطر سیستم ۵نفره افغانستان ایجاد شد، بهثمر رساند.
وی افزود: دلیل موفقیت دروازهبان ما این بود که حمایت سایر بازیکنان را داشت چرا که ما یک تیم هستیم. همه بازیکنان ما اینطور هستند چرا که ما یک تیم هستیم.
سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ژاپن ادامه داد: تمام بازیکنان ما و حتی دروازهبانمان گل زدند و این عالی است. در تیم من هیچ بازیکن ستارهای وجود ندارد، ما یک تیم هستیم و کنار همدیگر معنی پیدا میکنیم. ما با هم تجربه بازیمان را بهاشتراک میگذاریم.
سرمربی ژاپن در پایان گفت: اگر گل مساوی را دریافت میکردیم روی سیستم ۵نفره تمرکز میکردیم تا روند بازی را تغییر دهیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰