کد خبر : 137345
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 16:13
-

شمس:کادر فنی صدای پیشکسوتان فوتسال را نشنید/ژاپن یک سر و گردن از بقیه تیم‌ها بالاتر بود/گویا به محمد هاشم زاده اجازه دخالت نمی‌دادند

شمس:کادر فنی صدای پیشکسوتان فوتسال را نشنید/ژاپن یک سر و گردن از بقیه تیم‌ها بالاتر بود/گویا به محمد هاشم زاده اجازه دخالت نمی‌دادند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره عملکرد تیم زیر ۲۰ سال‌های ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را گفت: تیم ما در این رقابت‌ها بد عمل نکرد، اما تیم ژاپن به حقش رسید و در فینال حضور پیدا کرد. به نظر من ما هم می‌توانستیم در فینال حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره عملکرد تیم زیر ۲۰ سال‌های ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را گفت: تیم ما در این رقابت‌ها بد عمل نکرد، اما تیم ژاپن به حقش رسید و در فینال حضور پیدا کرد. به نظر من ما هم می‌توانستیم در فینال حضور داشته باشیم، زیرا تیم ملی ما به مراتب از تیم ملی افغانستان قوی‌تر و قدرتمندتر بود.

بدشانسی آوردیم و به ژاپن خوردیم/ گویا به محمد هاشم زاده اجازه دخالت نمی‌دادند

وی ادامه داد: اما به هر حال با بدشانسی که داشتیم در نیمه نهایی با ژاپن روبرو شدیم و اگر ۳۰ ثاینه آخر بازی را بازیکنان تیم آن بی تجربگی را انجام نمی‌دادند و پنالتی به تیم حریف نمی‌دادند شاید الان ما به جای افغانستان در فینال حضور می‌داشتیم.

بیشترین مشکل بازی ما در مقابل ژاپن از ناحیه دروازه بان تیم بود

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره این که مشکل تیم ملی ما در بازی با ژاپن در کجا بود بیان داشت: بیشترین مشکل تیم ما در بازی با ژاپن روی دروازه بان و خط دفاعی تیم ما بود و به خصوص از ناحیه دروازه بان عملکرد ضعیفی را شاهد بودیم. به نظر من اگر دروازه بانی که روز گذشته در مقابل تیم اندونزی گذاشته بودیم را در بازی با ژاپن استفاده می‌کردیم شاید این نتیجه به دست نمی‌آمد. اما به نظر می‌آمد که دروازه بان دوم تیم ما یعنی فرهاد ابراهیمی دچار مصدومیت بود که در بازی با ژاپن از او به کار گرفته نشد.

کادر فنی صدای پیشکسوتان فوتسال را نشنید

شمس سرمربی سابق تیم ملی در ادامه صحبت هایش درباره زنگ خطری که از قبل گفته شده بود که به صدا در آمده است و گویا کسی از کادر فنی به آن گوش نکرده است خاطر نشان کرد: همان طور که از قبل گفته بودم زنگ خطر برای تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران به صدا در آمده است. همه صدای این زنگ خطر را شنبدند به جز افراد کادر فنی تیم ملی، گویا صحبت‌ها و دلسوزی‌های پیشکسوتان فوتسال را نشنیده اند.

باید از افراد با تجربه در کادر فنی تیم زیر ۲۰ سال‌ها استفاده شود

سرمربی سابق تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل در مورد عملکرد کادر فنی تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان داشت: کادر فنی تیم ملی ما در این رقابت‌ها خوب کار کرد، اما به نظر من‌ ای کاش در کنار سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال یک فرد با تجربه‌ای مثل ناصر صالح و یا محمود خوراکچی قرار می‌گرفت تا به کمک تیم بیاید، زیرا یک فرد با تجربه در کادر فنی می‌توانست خیلی به تیم کمک کند.

گویا به محمد هاشم زاده اجازه دخالت نمی‌دادند

شمس درباره عملکرد محمد هاشم زاده که به عنوان مدیر فنی به تیم زیر ۲۰ سال اضافه شده بود گفت: محمد هاشم زاده خو ب بود او دستیار محمد ناظم الشریعه در تیم ملی است، اما به نظر می‌آمد که او اجازه دخالت در تصمیمات تیم زیر ۲۰ سال را ندارد.

افراد کمیته فوتسال باید درباره عملکرد کادر فنی تیم امید تصمیم بگیرند

سرمربی سابق تیم گیتی پسند در ادامه درباره این که آیا باید از این کادر فنی در مسابقات دیگر هم نیز حمایت کرد افزود: من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم افراد کمیته فوتسال باید بنشینند و تصمیم بگیرند و ببینند که آیا می‌توانند با این کادر فنی در مسابقات بعدی موفق باشند یا خیر. اگر می‌توانند موفق باشند که باید از ین کادر فنی نیز حمایت کنند.

یک فرد با تجربه در تیم ملی زیر ۲۰ سال می‌تواند به کمک جوانان ما بیاید

وی درباره این که چه پیشنهادی برای تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران دارد بیان داشت: باید افراد بزرگتر و با تجربه در کنار این تیم باشد تا بتواند به این بازیکنان کمک کند. می‌تواند به عنوان مشاور و یا مشاور فنی در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشد، زیرا بازیکنان ما جوان هستند و یک فرد با تجربه در کنار آن‌ها خیلی می‌تواند به پیشرفت فوتسال آن‌ها کمک کند.

شمس افرود: بازی آخر با اندونزی را خیلی خوب بازی کردیم و‌ای کاش بقیه بازی‌ها را هم مثل بازی با اندونزی انجام می‌دادیم و می‌توانستیم به راحتی در فینال حضور پیدا کنیم.

ژاپن یک سر و گردن از بقیه تیم‌ها بالاتر بود

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره عملکرد دو تیم ژاپن و افغانستان در مسابقه فینال گفت: به نظر من ژاپن در بازی فینال خیلی خوب کار کرد و سوار بر بازی بود و همچنین تیم افغانستان در این بازی به هیچ عنوان کار تاکتیکی انجام نمی‌داد و روی به کار‌های تکنیکی و انفرادی آورده بود و به نظر من ژاپن یک سر و گردن از بقیه تیم‌ها در این مسابقات بالاتر بود و توانستند خیلی منطقی و حرفه‌ای نتیجه بگیرند.

امیدوارم افراد جدید، تصمیمات درست و بهتری را برای برگزاری لیگ برتر بگیرند

سرمربی سابق تیم گیتی پسند اصفهان همچنین درباره بازی‌های لیگ برتر فوتسال که قرار است در مرحله حذفی، بازی سوم در زمین بی طرف انجام شود گفت: متأسفانه این سازمان لیگ ما که الان مشغول به کار هستند تصمیمات غیر کارشناسی می‌گیرد. گویا قرار است که انتخابات جدیدی در تیر ماه برگزار شود و من امیدوارم افرادی که در این انتخابات شرکت می‌کنند افرادی باشند که بتوانند تصمیمات فنی درستی بگیرند و همچنین احساسی تصمیم نگیرند و بر اساس منافع تیم خودشان تصمیم گیری نکنند بلکه باید منافع همه تیم‌ها را در نظر بگیرند.

با بد شانسی در دقایق پایانی بازی به فینال نرسیدیم

حسین شمس در پایان صحبت هایش بار دیگر درباره تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران تأکید کرد: اگر ۳۰ ثانیه آخر بازی را بازیکنان تیم ملی می‌توانستند تحمل کنند، شاید الان با این همه انتقاد روبرو نمی‌شدند و ما می‌توانستیم در فینال حضور پیدا کنیم و قهرمان این رقابت‌ها می‌شدیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

خخخخخ حسین شمس تو نمیذارى خوراکچى و صالح در لیگ تیم بگیرند الان دارى میگى این دو نفر بیان مدیر فنى بشوند؟!! واقعا چرا این قدر دورو هستى ؟!!!منظور تو از مدیر فنى خودت هستى ؟!! خوب اگر جرات دارى خودت مسولیت کامل تیم رو بگیر تا حد و انداره فنى تو معلوم بشه

احسان یکشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

حسین شمس تو فقط حاشیه دارى سالهاست که دیگه هیچ جایى نتیجه نگرفتم حالا هم دارى ذوق میکنى این تیم نتیجه نگرفته بس کن خسته نشدى أی قدر دنبال تخریب دیگران هستى ؟!! هاشم زاده هم اگر کسى به حرفش گوش نمیداده بیخود کرده قبول کرده اونجا بمونه باید استعفاء میداد بیخود جو نده هاشم زاده هم اینکاره نبود فقط دنبال مطرح کردن خودش بود که خراب شد!!!!

نام یکشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

بابا حسین شمس تو اگر فنی بودی همه باید دنبالت می امدند نه اینکه بیایی همش مصاحبه کنی تا خودت رو مطرح کنی دیگه از نظر فنی تمام شدی ول کن برو به زندگیت برس !!!! فقط حاشیه داری والسلام

ناشناس یکشنبه , ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷

فقط بلدیدباکلمات بازی کنید
تو زمین صفرررررررررر
اندونزی تیمی هست که عیارایران رو مشخص کنه آخه

احسان شریفی نژاد دوشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

ظاهرن ایشان در مورد تیم ملی افغانستان خیلی عقده مندانه موضع‌گیری کردند
ایران و افغانستان در بازی های حذفی باهم بازی نکردند و قرار نبود بازی کنند که جناب شمس اصرار دارند “به جای افغانستان ما فینال بودیم”
اگر قرار بود فینال باشید باید بجای ژاپن می‌بودید
هنوز جناب شان. نفهمیده اند که چه به چیه درین بازی ها و یاهم فکر کرده اند که اگر ژاپن و ایران مساوی میکردند هردو تیم فینال میرفت😂😂😂😂
اگر عقده مندانه نظر نداده باشی خوب میفهمی که در بازی ایران-افغانستان کدام تیم بهتر بازی کرد
در بازی فینال هم افغانستان آنچنان که گفتید بد نبود و حتا گل هم زدند و فقط دروازه بان ژاپن بود که دروازه ژاپن را بسته نگهداشته بود

Futsall سه شنبه , ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

ای خدا این مملکت از شر ادمای دورو نجات بده
شاندیزی و هاشم زاده جنازشون به صدتای مثل تو می ارزن
ایشون اگه فنی چیزی حالیش میشد که الان یکاره ای بود
تا وقتی امثال این اقا تو فوتسال ایران باشن باید به حال این فوتسال نالید
شرم کن اقای محترم
باشرف زندگی کن