کد خبر : 137313
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 14:43
دسته‌بندی نشده
-

شکوری:ایران پتانسیل و ظرفیت قهرمانی را داشت

شکوری:ایران پتانسیل و ظرفیت قهرمانی را داشت
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: ايران ميزباني شايسته در مسابقات فوتسال زير ٢٠ سال آسيا بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابراهیم شکوری- سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال  گفت: با برگزاری مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا به تمام آسیا ثابت کردیم که ایران کشور امنی بوده و در مبارزه با تفکر ایران هراسی موفق عمل کردیم . جذب توریسم ورزشی و مبارزه با تفکر ایران هراسی از اهداف فدراسیون فوتبال است .

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر زیبای تبریز برگزار شد از ۲ بعد برای ما اهمیت داشت که ابتدا مسائل فنی و تیم فوتسال کشور خودمان بود که تیم ایران با کمی بدشانسی از راهیابی به دیدار فینال بازماند و به مقام سوم مسابقات دست یافت، این در حالی بود که این تیم  پتانسیل و ظرفیت قهرمانی در این مسابقات را داشت. بعد دوم این مسابقات که برای ما اهمیت زیادی داشت میزبانی از١١ تیم خارجی بود و یکی از اهداف فدراسیون فوتبال جذب توریسم ورزشی و تربیت نیروهای متخصص در اجرای میزبانی و برگزاری مسابقات است که در این امر بسیار موفق عمل کرده و در بحث اجرایی مسابقات نمره عالی را گرفتیم.

شکوری ادامه داد: از دیگر اهداف ما تمرکززدایی مسابقات از پایتخت و درآمدزایی بوده و برگزاری این مسابقات در تبریز به شکل مطلوب، نشان داد که ظرفیت بالایی در سایر استانهای کشور در امر میزبانی و نیروی انسانی متخصص وجود داشته  و جا دارد از امام جمعه محترم تبریز، استاندار آذربایجان شرقی ، فرماندار تبریز ، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و رییس هیات استان و کلیه عوامل اجرایی بابت همکاری‌های خود برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات تشکر نموده و مراتب سپاس فدراسیون فوتبال را از این عزیزان اعلام نمایم.

وی با تمجید از میزبانی خوب تبریز گفت: چند تیم همانند چین تایپه با اینکه مسابقات شان در تبریز به اتمام رسیده بود،چند روز بیشتر در این شهر و ایران ماندند و این فقط در سایه رضایت حضورشان در ایران بوده و امیدواریم در مسابقات آتی آسیایی و بین المللی هم بتوانیم میزبان خوبی باشیم ضمن اینکه در بازی فینال ما میزبان ۳ هزار  نفر تماشاگر افغانی بودیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.