کد خبر : 137354
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 12:35
-

اشرف غنی نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال افغانستان را تبریک گفت

اشرف غنی نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال افغانستان را تبریک گفت

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان کسب این رتبه را به تیم ملی فوتسال و مردم افغانستان تبریک گفت. دیدار نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا میان تیم‌های افغانستان و جاپان عصر دیروز با

 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان کسب این رتبه را به تیم ملی فوتسال و مردم افغانستان تبریک گفت.

دیدار نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا میان تیم‌های افغانستان و جاپان عصر دیروز با نتیجه ۳ بر ۱ به سود جاپان پایان یافت.

پیش از این اشرف غنی طی گفتگوی تلفنی با سرمربی تیم ملی فوتیال افغانستان از این تیم قدردانی به عمل آورده بود. رئیس جمهور افغانستان همچنین دستور داده بود که پاداش قهرمانی برای این تیم منظور شود.

یکی از نکات برجسته این دیدار، حضور یک هیات بلندپایه از کابل به دستور رئیس جمهور افغانستان برای تشویق و حمایت از تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان در شهر تبریز بود. در ترکیب این هیات محمد فهیم هاشمی، سرپرست وزارت مخابرات، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس تربیت بدنی و ورزش، سرپرست فدراسیون فوتبال، معاون اداره امور ریاست جمهوری و معین جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ قرار داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.