کد خبر : 137461
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 12:37
-

احسانی: در پی انعقاد قرارداد با چند بازیکن جدید هستیم

احسانی: در پی انعقاد قرارداد با چند بازیکن جدید هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: تا پیش از برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور چند بازی تدارکاتی را به منظور بالا بردن سطح آمادگی بازیکنان تیم برگزار خواهیم کرد.  سیداحسان احسانی با اشاره به آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از جمعه هفته آینده، اظهارکرد: تیم شاهین کرمانشاه اولین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: تا پیش از برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور چند بازی تدارکاتی را به منظور بالا بردن سطح آمادگی بازیکنان تیم برگزار خواهیم کرد. 

سیداحسان احسانی با اشاره به آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از جمعه هفته آینده، اظهارکرد: تیم شاهین کرمانشاه اولین دیدار خود  در این مسابقات را برابر تیم ملی حفاری اهواز در کرمانشاه برگزار خواهد کرد.

وی بااشاره به آمادگی تیمش برای حضور در مسابقات لیگ برتر گفت: هرچند طی دو سه ماه اخیر تمرینات خوبی را انجام داده ایم، اما در نظر داریم تا پیش از شروع مسابقات چند بازی تدارکاتی داخل و خارج از استان را نیز برگزار کرده تا به سطح آمادگی خوبی برسیم.

سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه همچنین از جذب چند بازیکن و انتخاب سرمربی جدید برای تیمش خبرداد و گفت: حسین افضلی از مربیان توانمند لیگ برتری فوتسال ایران به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده است. همچنین تا آخر هفته قرارداد بازیکنان جدید را منعقد خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: باوجود اینکه تیم از نظر مالی وضعیت مناسبی ندارد و چشم به راه حمایت مسئولین هستیم، اما تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا نماینده شایسته ای برای استان در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور باشیم. 

احسانی در ادامه از معرفی چند سالن به فدارسیون برای میزبانی رقابت ها خبرداد و افزود:  سالن های شهید بهشتی، سالن مجموعه ورزشی امام(ره) و سالن قمر بنی هاشم(ع) سه سالنی هستند که برای میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتسال به فدارسیون معرفی کرده ایم.

سرپرست تیم فوتسال شاهین اعلام کرد: طی روزهای آینده نمایندگانی از فدراسیون به کرمانشاه خواهند آمد و وضعیت این سالن ها را بررسی کرده تا یکی از آنها که مطابق با شاخص ها باشد را انتخاب کنند .

مسابقات لیگ برتر فوتسال از ۱۴ تیر در یک گروه ۱۴ تیمی آغاز و تا دی ادامه خوهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.