کد خبر : 137502
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 16:09
-

با این ۴۰۰ هزار دلار بعد ویلموتس، بدهی پاداش ۱۰سال فوتسال را هم بدهند/ امیدوارم یک سنت از این پول به دست فوتسال برسد

با این ۴۰۰ هزار دلار بعد ویلموتس، بدهی پاداش ۱۰سال فوتسال را هم بدهند/ امیدوارم یک سنت از این پول به دست فوتسال برسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در خبرها آمده که کمیته فوتسال ۴۰۰ هزار دلار از بابت میزبانی مسابقات زیر ۲۰سال آسیا درآمدزایی کرده که به همین منظور حسین شمس سرمربی اسبق تیم‌ملی گفت: خوشحالم که پس از مدت‌ها بالاخره رئیس کمیته فوتسالی پیدا شده که ۴۰۰ هزار دلار برای فوتسال کشور درآمدزایی کرده و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در خبرها آمده که کمیته فوتسال ۴۰۰ هزار دلار از بابت میزبانی مسابقات زیر ۲۰سال آسیا درآمدزایی کرده که به همین منظور حسین شمس سرمربی اسبق تیم‌ملی گفت: خوشحالم که پس از مدت‌ها بالاخره رئیس کمیته فوتسالی پیدا شده که ۴۰۰ هزار دلار برای فوتسال کشور درآمدزایی کرده و این رقم چیزی حدود ۵ میلیارد تومان است که این خبر بسیار بزرگی برای اهالی فوتسال است.

وی افزود: فوتسالی‌ها که از سال ۲۰۱۰ قهرمانی آسیا در ازبکستان، پاداش خود را نگرفته‌اند و در دو سال اخیر تیم‌ملی بزرگسالان برای قهرمانی آسیا و تیم‌ملی جوانان برای اولین دوره جوانان آسیا و تیم ملی بانوان برای قهرمانی در آسیا هنوز پاداش خود را دریافت نکرده‌اند، چشم انتظار کمیته فوتسال هستند.

شمس به طعنه خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از رئیس کمیته فوتسال تقاضا این است که وقتی با این پول حقوق آقای ویلموتس و بدهی‌های فدراسیون فوتبال را پرداخت کردند، قسمتی از آنها را هم به پاداش نداده ۱۰ سال اخیر اختصاص دهند. هر چند که اگر یک سنت از این پول هم به دست فوتسال برسد باید خدا را شکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

اگه پاداش حق فوتسالیستها رو بدن کی بخور بخور راه بندازه لفت و لیس کنه گندشو کمیته اخلاق در بیاره علی و عباس دقیقن کجایین مهدی هم تو نوبته آسیا به نوبت فعلا که قدرت دستتشه