کد خبر : 137481
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 تیر 1398 - 12:54
-

قلی زاده: حسن زاده پیشنهاد روسیه را قبول کند پیوستنش به تیم ما منتفی است

قلی زاده:  حسن زاده پیشنهاد روسیه را قبول کند پیوستنش به تیم ما منتفی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دو تیم سوهان محمد سیمای قم و شهروند ساری روز گذشته در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود تیم سوهان محمد سیما به پایان رسید. در کنار برگزاری این بازی حواشی  زیادی به وجود آمد، مبنی بر این که  هر دو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دو تیم سوهان محمد سیمای قم و شهروند ساری روز گذشته در یک بازی تدارکاتی به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود تیم سوهان محمد سیما به پایان رسید. در کنار برگزاری این بازی حواشی  زیادی به وجود آمد، مبنی بر این که  هر دو تیم به نحوه داوری این مسابقه اعتراضاتی را داشتند و باعث شد که مهدی غیاثی سرمربی تیم سوهان محمد سیما ازکنار زمین مسابقه اخراج شود و همین حواشی باعث شد که این بازی به حاشیه های زیادی کشیده شود. 

داور بازی تحت تأثیر میزبانی قرار نگرفت

رسول قلی زاده مدیرعامل و مالک باشگاه سوهان محمد سیما قم درباره بازی روز گذشته این تیم برابر شهروند ساری و حاشیه هایی که برای این بازی به خصوص اعتراضات شدید رضا لک سرمربی تیم شهروند ساری به وجود آمد به خبرنگار ما گفت: داوران این بازی را ما از قم معرفی کرده بودیم و برخی بر این عقیده بودند که شاید داور در این بازی تحت تأثیر تیم میزبان قرار گیرد اما به هیچ وجه این طور نبود. شما دیدید که داور حتی سرمربی تیم ما را نیز از کنار زمین اخراج کرد و این امر نشان می دهد که بازی به هیچ عنوان به نفع ما سوت زده نمی شد و داور بازی کاملا به عدالت داوری کرد.

رضا لک به هیچ عنوان اعتراضی نداشت

قلی زاده درباره اعتراضات رضا لک گفت: اصلا چنین چیزی وجود نداشت و بنده به هیچ عنوان ندیدم که او به داوری اعتراض داشته باشد و این هم شیطنت یکی از خبرنگاران حاضر در سالن بود که خواست بازی این دو تیم را به حاشیه و جنجال بکشد.

وی ادامه داد: فارغ از هر نتیجه ای که به دست آمد یک بازی خیلی خوب و دوستانه ای برگزار شد و هر دو تیم از شرایط برگزاری بازی بسیار راضی بودند.

به درخواست کادر فنی چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم

مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما درباره برگزاری بازی های تدارکاتی این تیم تا قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر بیان داشت: تا این لحظه ما چند بازی تدارکاتی با تیم های مختلف را برگزار کرده ایم و در اوج تمرینات بدنی بازیکنان کادر فنی تصمیم گرفت که چند بازی دوستانه ای را برای تیم برگزار کنیم.

جمعه هفته جاری با تیم هایپر شهر بازی داریم

وی افزود: یک بازی تدارکاتی با تیم سن ایچ ساوه داشتیم که آن بازی از لحاظ فنی بازی بسیار خوبی بود و بعد از بازی با سن ایچ، یک بازی دوستانه با یکی از  تیم های لیگ ۲ برگزار کردیم و همچنین یک بازی بسیار سخت و دشوار هم روز گذشته با تیم شهروند ساری برگزار کردیم. به غیر از این بازی ها قرار است که روز جمعه هفته جاری هم یک بازی تدارکاتی با تیم هایپر شهر اصفهان برگزار کنیم و بعد از این بازی ها تیم خود را آماده شروع برای اولین مسابقه در لیگ برتر می کند.

اگر مشکلی پیش نیاید حسن زاده نیم فصل دوم به تیم ما اضافه می شود

قلی زاده درباره به خدمت گرفتن علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم شنزن چین گفت:  هنوز قطعی نیست شرایط باشگاه چین این طور است که برای شروع فصل جدید در این کشور بازیکن می تواند استراحتی طولانی مدت را داشته باشد و ما از او خواسته ایم که در این مدت فاصله ای تا شروع رقابت ها لیگ در چین برای تیم ما بازی کند و او هم به ما قول هایی داده است که اگر بتوانیم بر سر مسائل مالی به توافق برسیم او قطعا در تیم ما بازی خواهد کرد.

اگر حسن زاده پیشنهاد روسیه را قبول کند پیوستنش به تیم ما منتفی است

وی ادامه داد: حسن زاده یک پیشنهاد هم از تیم های باشگاهی در روسیه دارد و اگر آن پیشنهاد تیم روسیه را قبول کند پیوستن وی به تیم سوهان محمدس یما منتفی می شود اما اگر در تیم چین بماند می تواند که در تیم ما بازی کند. به احتمال زیاد اگر حسن زاده به تیم ما اضافه شود می تواند در ۳ ماه آخر نیم فصل دوم به ما اضافه شود و برای تیم ما بازی کند.

هنوز یک جای خالی برای وفایی کنار گذاشته ایم

قلی زاده درباره این که آیا بازیکن دیگری نیز جذب خواهید کرد افزود: ما هنوز به دنبال علیرضا وفایی هستیم و حتی در لیست خودمان برای او یک جای خالی را کنار گذاشته ایم و همچنین ما امیدواریم که حامد نجفی مدیرعامل تیم مس سونگون، با صحبت هایی که از قبل با او داشته ایم رضایت نامه علیرضا وفایی را صادر کند و مطمئن باشید که نجفی با این کارش برای همیشه در قلب مردم قم باقی خواهد ماند.

وی بیان اشت: من به علیرضا وفایی حق می دهم زیر از لحاظ مالی تیم مس سونگون از ما خیلی بهتر است و علیرضا وفایی هم چون یک بازیکن حرفه ای است و قرادادش با تمام شد  تصمیم گرفت که از تیم ما جدا شود.

رسانه ها واقعیات را بنویسند

وی در پایان گفت: امیدواریم که رسانه ها همیشه واقعیت ها را بنویسند و به خاطر این که مطالبشان خواننده داشته باشد هر چیزی را بیان نکنند و این کارها جز تنش و درگیری بین هواداران با تیم ها چیز دیگری نخواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.