کد خبر : 137532
تاریخ انتشار : شنبه 8 تیر 1398 - 13:08
-

نجفی:بهترین آماده سازی را برای جام باشگاه های آسیا خواهیم داشت/مشکلی برای صعود نداریم

نجفی:بهترین آماده سازی را برای جام باشگاه های آسیا خواهیم داشت/مشکلی برای صعود نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حامد نجفی با اشاره به نتایج قرعه کشی مسابقات قهرمانی فوتسال باشگاه آسیا، اضافه کرد: در گروه سختی قرار گرفتیم اما با آمادگی بازیکنان تیم برای صعود مشکلی نداریم. وی با اعلام اینکه روز ۱۲ مرداد برای شرکت در مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه‌های آسیا راهی تایلند می‌شویم و نخستین بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حامد نجفی با اشاره به نتایج قرعه کشی مسابقات قهرمانی فوتسال باشگاه آسیا، اضافه کرد: در گروه سختی قرار گرفتیم اما با آمادگی بازیکنان تیم برای صعود مشکلی نداریم.

وی با اعلام اینکه روز ۱۲ مرداد برای شرکت در مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه‌های آسیا راهی تایلند می‌شویم و نخستین بازی تیم روز ۱۸ مرداد با تیم کویتی است، افزود: تیم با ۲ مرحله اردو به آمادگی خوبی رسیده و شرایط لازم برای قهرمانی در آسیا را دارد.

نجفی ادامه داد: مرحله اول آماده سازی در ورزقان انجام شد، سپس در کیش اردو برگزار کردیم و بدن سازی خوبی انجام شد سپس تمرینات تاکتیکی در تبریز ادامه یافت و در حاشیه مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا که در تبریز برگزار شد ۳ دیدار دوستانه با تیم‌های ملی زیر ۲۰ سال ویتنام، اندونزی و ژاپن انجام داد که در تمام این دیدارهای دوستانه تیم ورزقانی به پیروزی‌های قاطع رسید.

وی همچنین با اشاره به اینکه اردوی خارجی نخواهیم داشت، افزود: سه دیدار دوستانه نیز با تیم فرش آرای مشهد و ۲ تیم لیگ یک انجام دادیم و تا آغاز مسابقات لیگ برتر ایران نیز یک هفته فرصت داریم که بهترین آماده سازی تیم برای مسابقات قهرمانی لیگ فوتسال باشگاه‌های آسیا می‌باشد.

نجفی اعلام کرد: کادر فنی تیم با ترکیب بومی بسته شده و اسماعیل تقی پور به عنوان سرمربی، تیم را به آمادگی مناسبی رسانده است.

وی افزود: برای تقویت بیشتر تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی آقاپور، آقای گل مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا را نیز به خدمت گرفتیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.