کد خبر : 137542
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 10:42
-

یاری :بعد از چهار ماه پاداش‌های قهرمانی را دریافت نکرده ایم/ به یکسری از بی توجهی‌ها خوش بین نیستم

یاری :بعد از چهار ماه پاداش‌های قهرمانی را دریافت نکرده ایم/ به یکسری از بی توجهی‌ها خوش بین نیستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری سرمربی فصل پیش تیم فوتسال نامی نو اصفهان ، اظهار داشت: دختران ما زحمات زیادی را متحمل می‌شوند و برای رسیدن به موفقیت عرق می‌ریزند. همان طور که میان عامه مردم این ضرب مثال رایج است که حقوق کارگر را باید پیش از خوش شدن عرقش داد،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری سرمربی فصل پیش تیم فوتسال نامی نو اصفهان ، اظهار داشت: دختران ما زحمات زیادی را متحمل می‌شوند و برای رسیدن به موفقیت عرق می‌ریزند. همان طور که میان عامه مردم این ضرب مثال رایج است که حقوق کارگر را باید پیش از خوش شدن عرقش داد، پاداش ملی پوشان آسیایی ما هم باید پرداخت می‌شد، اما با گذشت یک سال از قهرمانی در بازی‌های آسیایی هیچ خبری از پول دختران نیست.

باشگاه‌ها از فدراسیون الگوبرداری منفی می‌کنند

او تصریح کرد: وقتی فدراسیون پول ملی پوشان را نداد این موضوع کم کم به باشگاه‌ها هم سرایت کرد. به طوری که چهار ماه از قهرمانی ما با تیم نامی نو در لیگ برتر فوتسال بانوان گذشته است و هنوز پاداش‌های قهرمانی خود را دریافت نکرده ایم. باشگاه‌ها از فدراسیون الگو برداری منفی می‌کنند. اگر ما راه درستی را در پیش نگیریم به یقین این دختران ما هستند که ضرر می‌کنند و من به یکسری از بی توجهی‌ها خوش بین نیستم. ما نباید دست روی دست بگذاریم .باید امکانات و مسائل مالی خوبی برای ورزشکارانمان مهیا کنیم.

نامی نو شرایط من را قبول نکرد

یاری افزود: یک هفته یا ۱۰ روزی هست که با تیم نامی نو اصفهان به توافق نرسیده ام و دلیلش هم این است که شرایط مالی این تیم ناراضی بودم و مسئولان باشگاه نتوانستند خواسته‌های من را مهیا کنند، اما از یکی – ۲ تیم پیشنهاد دارم که راجع پیوشتن به آن‌ها در چند روز آینده تصمیم می‌گیرم.

پلی آف برای ما مهم بود

سرمربی فصل پیشین نامی نو اصفهان گفت: برگزاری پلی آف برای لیگ ما مهم است و باید به این نکته توجه داشته باشیم که در بیشتر کشور‌های پیشرو در فوتسال، پلی آف برگزار می‌شود. برگزاری پلی آف کار مفیدی در فوتسال بانوان بود هر چند که زمان بازی‌های لیگ را طولانی‌تر کرد، اما انگیزه و هیجان مسابقات را تا آخرین روز حفظ و کاری کرد که تیم قهرمان فقط با برد در مسابقات لیگ مشخص نشود. امیدوارم در فصل جدید تیم‌های باکیفیتی در لیگ حضور پیدا کنند، چون کیفیت برای ما مهم‌تر از کمیت است و خوب نیست یک تیم وسط کار لیگ را ترک کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.