کد خبر : 139896
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 - 19:51
-

مقاومت ترمز اهورا را کشید/گیتی پسند در یک قدمی صدر/توقف صدرنشین در بندر/ شهروند از باخت تساوی ساخت/برد نزدیک قمی ها

مقاومت ترمز اهورا را کشید/گیتی پسند در یک قدمی صدر/توقف صدرنشین در بندر/ شهروند از باخت تساوی ساخت/برد نزدیک قمی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پرونده هفته ششم لیگ برتر فوتسال عصر دیروز با برگزاری ۵ دیدار بسته شد. در بازی های امروز در شیراز تیم گیتی پسند موفق به شکست میزبان خود ارژن شد.گیتی پسند در شرایطی که مهران عالیقدر و حسین فهیمی مقدم را به دلیل مصدومیت و محمدرضا سنگ سفیدی،مرتضی عزتی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پرونده هفته ششم لیگ برتر فوتسال عصر دیروز با برگزاری ۵ دیدار بسته شد.

در بازی های امروز در شیراز تیم گیتی پسند موفق به شکست میزبان خود ارژن شد.گیتی پسند در شرایطی که مهران عالیقدر و حسین فهیمی مقدم را به دلیل مصدومیت و محمدرضا سنگ سفیدی،مرتضی عزتی و سرمربی خود حمید بیغم را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت در نیمه اول با دو گل سعید عباسی و محمد حسین درخشانی از حریف خود پیش افتاد.در نیمه دوم گیتی پسند به اداره بازی پرداخت اما باز هم موفق به گلزنی شد تا درنهایت این بازی را با نتیجه ۴بر یک به سود خود خاتمه دهد.

در قم تیم محمد سیما دیداری دیدنی و پرگل حریف خود را با شکست بدرقه کرد.نیمه اول این دیدار با پیروزی ۴ بر یک قمی ها همراه بود.اما در نیمه دوم ستارگان اختلاف را به حداقل رساند تا در نهایت این بازی با پیروزی ۴ بر ۳ قم به پایان یابد.

تیم های شاهین کرمانشاه و شهروند ساری در شرایطی با هم روبرو شدند که شاهینی ها نیمه اول را با یک گل به سود خود خاتمه دادند.در نیمه دوم شهروند به گل تساوی رسید اما در ادامه شاهینی ها دو گل زدند تا کار شاگردان لک سخت شده و روبه پاورپلی بیاورند تا با زدن دو گل کار را به تساوی بکشانند.

آذرخش بندرعباس هم در مصاف با صدرنشین لیگ نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رساند.در نیمه دوم ابتدا سن ایچ از میزبان خود پیش افتاد اما شاگردان روز پیکر به خود آمده و بازی باخته را با پیروزی عوض کردند.در ادامه سن ایچ به گل سوم رسید تا بازی با تساوی خاتمه یابد.

همچنین مقاومت البرز در دیداری نزدیک اهورای بهبهان را شکست داد تا نوار پیروزی های این تیم را پاره کند.مقاومتی ها از تک گل خود در نیمه اول که به اشتباه توسط بازیکن حریف وارد دروازه اهورا شد محافظت کرده و برنده بازی شدند.

نتایج بازی های هفته ششم به شرح زیر است:

هفته ششم لیگ برتر

پنجشنبه ۱۰مرداد ۹۸- ساعت۱۸

هایپر شاهین شهر۴-۱مس سونگون
حفاری خوزستان۲-۲فرش آرای مشهد

جمعه ۱۱ مرداد۹۸- ساعت ۱۸

شاهین کرمانشاه۳-۳شهروند ساری
مقاومت البرز۰-۱اهورای بهبهان
ارژن شیراز۴-۱گیتی پسند اصفهان
آذرخش بندرعباس۳-۳سن ایچ ساوه
محمد سیمای قم۳-۴ستارگان ورامین
   

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.