کد خبر : 139900
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 - 15:20
-

توسلی:مانند سال گذشته با تیم نامی نو قرارداد بسته‌ام/ زمانی تا مسابقات قهرمانی آسیا باقی نمانده است

توسلی:مانند سال گذشته با تیم نامی نو قرارداد بسته‌ام/ زمانی تا مسابقات قهرمانی آسیا باقی نمانده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی‌پوش فوتسال بانوان با تاکید بر اینکه انتقادات از سر دلسوزی است گفت: می‌خواهیم دوباره روی سکوی قهرمانی آسیا قرار بگیریم به همین خاطر اگر انتقادی می‌شود از روی دلسوزی است. فرزانه توسلی درباره حضورش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: امسال نیز مانند سال گذشته با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی‌پوش فوتسال بانوان با تاکید بر اینکه انتقادات از سر دلسوزی است گفت: می‌خواهیم دوباره روی سکوی قهرمانی آسیا قرار بگیریم به همین خاطر اگر انتقادی می‌شود از روی دلسوزی است.

فرزانه توسلی درباره حضورش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: امسال نیز مانند سال گذشته با تیم نامی نو قرارداد بسته‌ام. فکر می‌کنم شرایط رقابت‌ها در فصل جدید نسبت به سال گذشته سخت‌تر باشد چرا که تیم‌های خوبی در این فصل حضور دارند. بازیکنان ملی پوش در سایر تیم‌ها تقسیم شده‌اند و در کنار آنها بازیکنان مستعد حضور خواهند داشت.

ملی پوش فوتسال بانوان در ادامه درباره مشکلات مالی در لیگ برتر گفت: مشکلات اسپانسر در یکی دو سال گذشته بیشتر از قبل شده است. تیم‌هایی مانند پالایش نفت آبادان و ملی حفاری که از تیم‌های خوب به شمار می‌رفتند در یکی دو سال گذشته با مشکل مالی مواجه و پارسال موفق نشدند با بازیکنان تسویه حساب کنند. تنها تیم‌هایی مانند نامی نو و مس رفسنجان قرارداد بازیکنان را تسویه کرده‌اند.  تیم سایپا نیز به تازگی به رقابت‌ها اضافه شده، امیدوارم که بتواند به فوتسال بانوان کمک کند.

توسلی در پاسخ به این سئوال که آیا خبری از اردوهای تیم ملی است یا خیر؟ گفت: خیر. تیم ملی فوتسال بانوان  سال ۲۰۱۸ پس از پشت سر گذاشتن یک سال اردوهای فشرده عازم مسابقات قهرمانی آسیا شد و نتیجه آن را نیز دید. ما ابتدا تمرینات سخت و فشرده بدنسازی را آغاز کردیم و پس از آن تمرینات توپی و تاکتیکی پیگیری شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در چند ماه آخر نیز آقای علی صانعی به ترکیب کادر فنی اضافه شد و تقریبا پس از پشت سر گذاشتن یک سال سنگین و فشرده، عازم مسابقات شدیم اما در حال حاضر نیمی از سال را از دست داده‌ایم. تیم‌های باشگاهی نیز به دلیل مشکلات مالی دیر بسته شده‌اند. اگر بازیکنان تمرینات بدنسازی خود را انجام نداده باشند دیگر فرصتی برای این کار نیست و زمان زیادی در اختیار نداریم چرا که تا پایان اسفند درگیر مسابقات لیگ هستیم و فرصت مناسبی برای انجام تمرینات فشرده بدنسازی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: پیروزی ۵ بر ۲ تیم ایران مقابل ژاپن این تصور را پیش آورده که شکست این تیم کار راحتی است اما نمی دانند که ما در چه شرایطی ژاپن را شکست دادیم و جام قهرمانی را بالای سر بردیم. قطعا سال آینده شرایط سخت تر خواهد شد چرا که  حریف برنامه‌ای مدون و منظمی  در نظر گرفته است. بازیکنان نمی دانند که از چه زمانی اردوها آغاز و برنامه‌ها به چه صورت است؟ امیدوارم مسئولان از جمله صوفی زاده کمک کنند. زمانی تا مسابقات قهرمانی آسیا باقی نمانده، برای این قهرمانی‌ها تلاش بسیاری شده و امیدواریم به راحتی چشم پوشی نشود.

توسلی در پایان گفت: اگر صحبت و انتقادی می‌شود برای این است که دلمان برای فوتسال و قهرمانی که بدست آمده می سوزد. می خواهیم دوباره روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم. لطفا انتقادات به این چشم دیده شود تا شرایط بهبود یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.