کد خبر : 139930
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 - 13:18
-

جاوید :هایپر اصلا نشان نمی‌دهد که از دسته یک آمده است/ فکر نمی‌کنم مشکلی بر سر راه قهرمانی آسیا باشد

جاوید :هایپر اصلا نشان نمی‌دهد که  از دسته یک آمده است/ فکر نمی‌کنم مشکلی بر سر راه قهرمانی آسیا باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر اظهار داشت: در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی غافلگیر شدیم. تیم هایپر فوق‌العاده بازی کرد و مشخص بود که برنامه خوبی داشتند تا بتوانند از پرس ما خارج شوند. بعد از آن ۱۰ دقیقه ابتدایی، کادر فنی تصمیم به تغییر تاکتیک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر اظهار داشت: در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی غافلگیر شدیم. تیم هایپر فوق‌العاده بازی کرد و مشخص بود که برنامه خوبی داشتند تا بتوانند از پرس ما خارج شوند. بعد از آن ۱۰ دقیقه ابتدایی، کادر فنی تصمیم به تغییر تاکتیک گرفت و فکر می‌کنم تا حدودی شرایط ما بهتر شد و توانستیم بازی را مدیریت کرده و 3 امتیاز بسیار سخت و شیرین را به دست آوریم.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به تعداد بازیکنان مصدوم مس و کامل نبودن ترکیب این تیم، هدف مس فقط رسیدن به پلی‌آف است یا به‌دنبال صدرنشینی نیز هست، گفت: فعلا هفته ششم مسابقات است و تا اینجا در هیچ هفته‌ای تیم کامل‌مان را نداشته‌ایم. در همین بازی نیز نصف تیم در تهران باقی ماند و در بازی قبلی هم شرایط به همین صورت بوده است. در آن بازی هم که نتیجه نگرفتیم، دنبال بهانه نبودیم و هیچ وقت نه کادرفنی و نه هیچ‌کدام از بازیکنان مصاحبه‌ای انجام ندادند. اگر شکست خوردیم، آن را قبول کردیم و آن را به گردن مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها نینداختیم. در بازی امروز نیز با نیمی از توان‌مان آمدیم اما این چیزی از شایستگی‌های هایپر کم نمی‌کند.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون به تمجید از تیم هایپر شاهین‌شهر پرداخت و خاطرنشان کرد: هایپر اصلا نشان نمی‌دهد که تازه از لیگ دسته یک آمده است. خدا را شکر که 3 امتیاز بازی را گرفتیم و بازیکنی نیز مصدوم نشد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با یک تیم کامل راهی بازی‌های آسیایی خواهیم شد.

وی با اشاره به حضور تیمش در بازی‌های آسیایی و جهانی تصریح کرد: قبلا هم گفته‌ام در بازی‌های آسیایی اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، فکر نمی‌کنم مشکلی بر سر راه قهرمانی ما باشد و فکر می‌کنم که عنوان قهرمانی را به دست می‌آوریم. بازی‌های جهانی نیز به طور مستقیم به بازی‌های آسیایی مربوط است و ان‌شاءالله اگر در آسیا قهرمان شویم، با روحیه‌ای خوب به بازی‌های جهانی رفته و با پتانسیلی که تیم دارد، قطعا آنجا نیز می‌توانیم از آبروی فوتسال ایران دفاع کنیم.

جاوید درباره شانس تیم هایپر برای رسیدن به پلی‌آف لیگ امسال بیان کرد: بازی‌های هایپر را دنبال می‌کنم، چون تعدادی از دوستانم در این تیم بازی می‌کنند و تیم بسیار شایسته‌ای است. به خاطر بی‌تجربگی در تعدادی از بازی‌ها امتیاز از دست داده‌اند، اما به نظر من در نیم‌فصل دوم شرایط هایپر بهتر خواهد شد و دور از دسترس نیست که شرایط حضور در پلی‌آف را به دست آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

هآمپر تیم قابل احترامیه واقعا