کد خبر : 139906
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 - 11:20
-

غیاثی :بازیکنان ما ناخودآگاه به سمت حفظ نتیجه رفتند

غیاثی :بازیکنان ما ناخودآگاه به سمت حفظ نتیجه رفتند

 سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم درباره عملکرد تیم خود در نیمه دوم گفت: در این نیمه بازیکنان ما ناخودآگاه به سمت حفظ نتیجه رفتند، هرچند که به لطف خدا و با حمایت تماشاگران توانستیم نتیجه را حفظ کنیم، ولی به سختی توانستیم به این پیروزی دست یابیم. سید مهدی غیاثی جمعه شب در

 سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم درباره عملکرد تیم خود در نیمه دوم گفت: در این نیمه بازیکنان ما ناخودآگاه به سمت حفظ نتیجه رفتند، هرچند که به لطف خدا و با حمایت تماشاگران توانستیم نتیجه را حفظ کنیم، ولی به سختی توانستیم به این پیروزی دست یابیم.

سید مهدی غیاثی جمعه شب در پایان دیدار این تیم با ستارگان ورامین از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید سردار جعفر حیدریان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در نیمه دوم نیز می توانستیم همچون نیمه اول گل بزنیم، افزود: باخت مسابقه قبلی در روحیه بازیکنان ما تاثیر گذاشته بود، اما در مجموع بازی خوبی انجام شد.

وی گفت: تیم ستارگان ورامین یک تیم فیزیکی می باشد، به عبارت دیگر تیمی است که از نظر قدرت بدنی خوب هستند و بازیکنان باتجربه و باسابقه ای در این تیم حضور دارند، از این رو اعتماد به نفس آنها در این دیدار بالا بود.

وی ادامه داد: در سال جاری تیم ما جوان تر شده است و تغییراتی را در ترکیب اصلی تیم داشته ایم، اما با این وجود در نیمه نخست توانستیم مسابقه را در دست بگیریم و بازی خود را بر حریف دیکته کردیم.

غیاثی در بخش دیگر سخنان خود گفت: از هواداران خوب قمی که همیشه در مسابقه‌های گوناگون حامی و مشوق این تیم بوده‌اند، تقدیر و سپاسگزاری می‌کنیم و ان‌شاءالله در آینده نیز همین‌گونه از تیم خودشان حمایت کنند.

این مسابقه با نتیجه چهار بر سه به سود قم پایان یافت و تیم سوهان محمدسیما با سه برد، یک مساوی و ۲ باخت و ۱۵ گل زده و ۱۰ گل خورده، ۱۰ امتیازی است و در رده پنجم قرار دارد.

همچنین تیم ستارگان ورامین از استان تهران با ۲ برد، یک مساوی و سه باخت و ۱۴ گل زده و ۲۰ گل خورده، هفت امتیازی است و در رده نهم قرار دارد.

سوهان محمد سیما در هفته هفتم این رقابت ها، هفدهم مردادماه سال جاری، ساعت ۱۸ مهمان تیم سن‌ایچ ساوه از استان مرکزی در این شهر است و ستارگان ورامین نیز در همان تاریخ میزبان تیم مقاومت البزر کرج می‌باشد.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.