کد خبر : 139960
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 - 15:46
-

یاری: طاهری قول داد کسی را به اجبار در نامی‌نو نگه ندارد/ درخواست ۵۰ میلیون از شیربیگی بی‌انصافی است

یاری: طاهری قول داد کسی را به اجبار در نامی‌نو نگه ندارد/ درخواست ۵۰ میلیون از شیربیگی بی‌انصافی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری درباره مشکلاتی که باشگاه نامی‌نو برای سارا شیربیگی بهترین گل‌زن آسیا به وجود آورده، اظهار داشت: ما فصل گذشته با شرایطی که داشتیم و سختی کار زیاد در عمل انجام شده قرار گرفتیم و به نامی‌نو رفتیم اما مدیرعامل باشگاه به ما گفت ۷۰ درصد مبلغ قراردادی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری درباره مشکلاتی که باشگاه نامی‌نو برای سارا شیربیگی بهترین گل‌زن آسیا به وجود آورده، اظهار داشت: ما فصل گذشته با شرایطی که داشتیم و سختی کار زیاد در عمل انجام شده قرار گرفتیم و به نامی‌نو رفتیم اما مدیرعامل باشگاه به ما گفت ۷۰ درصد مبلغ قراردادی را که با سپیدرود بسته‌ایم به ما پرداخت می‌کند. در شرایطی نبودیم که تعیین تکلیف کنیم ناگزیر بودیم قبول کنیم در غیر این صورت تیم منحل می‌شد و بازیکنان بدون تیم می‌ماندند.

وی افزود: اگر قبل از شروع لیگ بود شاید می‌توانستیم کاری کنیم اما ۶ هفته گذشته بود بالاخره قبول کردیم؛ نامی‌نو بندهایی هم گذاشته بود اما آنهایی را که به ضررمان بود قبول نکردیم فقط مجبور شدیم همین یک بند را که مربوط به ۷۰ درصد مبلغ قرارداد بود بپذیریم. از باشگاه خواستیم اگر قهرمان شدیم، ۳۰ درصد به ما پاداش بدهند که در صورت قهرمانی این پاداش با پول اصلی که با باشگاه سپیدرود بسته بودیم برابر می‌شد ما قهرمان شدیم اما در حالی که فصل جدید لیگ شروع می‌شود هنوز خبری از پاداش‌ها نیست.

سرمربی سابق نامی‌نو درباره اینکه آیا شما قرارداد دو ساله با نامی‌نو امضاء‌کرده‌اید، یادآور شد: برای سال دوم در قراردادها مبلغی ننوشتیم آقای طاهری مدیرعامل باشگاه  جلوی همه قول داد اگر کسی تمایل نداشته باشد به اجبار نگه نمی‌دارد و رضایت‌نامه بازیکن را می‌دهد. من به او گفتم اگر شما برخورد دیگری کردید چه؟‌گفت من روی حرفم هستم. من یک ساله قرارداد امضاء‌کردم اما بازیکنان دو ساله. مگر چقدر در بخش بانوان پول جابه‌جا می‌شود که می‌خواهند خانم گل لیگ را محروم کنند اجازه دهیم بازیکنان آن طور که دلشان می‌خواهد بازی کنند. قبول دارم طاهری در شرایط سخت به ما کمک کرد اما ما هم  در اولین حضور تیم را قهرمان کردیم. ما به او اعتماد کردیم و انتظار داریم روی حرفش بماند.

یاری در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه در صورت خانه‌نشین شدن سارا شیربیگی باشگاه و تیم ملی ضرر می‌کند، یادآور شد: من شیربیگی را می‌شناسم اگر به او رضایت‌نامه ندهند او در خانه می‌ماند چرا باید جواب یک مهره خوب را اینگونه بدهیم؟ درخواست چنین مبلغی (۵۰ میلیون) از شیربیگی بی‌انصافی است همه گفته بودند قرارداد دو ساله نمی‌بندند و طاهری هم قول داده بود به زور کسی را نگه نمی‌دارد. اما حالا چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند. ما می‌توانستیم از نظر حرفه‌ای مبلغ قرارداد را ثبت کنیم اما برای نامی‌نو دلی کار کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.