کد خبر : 140047
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 - 11:14
دسته‌بندی نشده
-

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه گفت:

برای کسب سه امتیاز به مصاف گیتی پسند خواهیم رفت

برای کسب سه امتیاز به مصاف گیتی پسند خواهیم رفت
مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه گفت: این تیم هفته به هفته بهتر از قبل می شود و بازیکنان تیم نشان داده اند که می توان به آن ها امیدوار بود.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه گفت: این تیم هفته به هفته بهتر از قبل می شود و بازیکنان تیم نشان داده اند که می توان به آن ها امیدوار بود.

سید احسان احسانی اظهار داشت: تیم فوتسال شاهین پس از سه شکست متوالی موفق شد با وجودی که حتی سرمربی هم نداشت سه تساوی ارزشمند را کسب کند تا رفته رفته شرایط این تیم امیدوارکننده تر از قبل باشد.

وی ادامه داد: در مسابقه روز جمعه برابر شهروند ساری بازیکنان ما بازی خوب و هجومی از خود نشان دادند و حتی تا سه چهار دقیقه انتهایی مسابقه نیز با حساب ۳ بر یک از حریف پیش بودند.

احسانی تصریح کرد: در آن سه چهار دقیقه آخر بی تجربگی بازیکنان ما و حملات همه جانبه تیم شهروند باعث شد تا تیم ما بازی برده را با تساوی تعویض و از کسب سه امتیاز باز بماند.

مدیرعامل باشگاه فوتسال شاهین کرمانشاه با بیان اینکه اگر سه امتیاز مسابقه برابر شهروند را کسب می کردیم می توانستم به رده دوازدهم جدول صعود کنیم، گفت: با این وجود ناامید نیستیم و چشم به ۲۰ مسابقه باقیمانده داریم.

وی گفت: آنچه که بازیکنان ما هم اکنون بیش از هرچیز دیگری به آن نیاز دارند کسب روحیه و رفع مشکلات مالی است که امیدوارم مسئولان همت بیشتری در این خصوص به خرج دهند.

احسانی یادآور شد: در روزهای اخیر از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کمک هایی به باشگاه صورت گرفت و قول هایی برای تداوم این کمک ها داده شد که امیدوارم پیش از مسابقه حساس هفته آینده مقابل گیتی پسند اصفهان تحقق یابد.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در خصوص دیدار هفته آینده برابر نماینده اصفهان نیز گفت: گیتی پسند جزو بهترین و باسابقه ترین تیم های فوتسال کشور است که سابقه کسب چندین عنوان کشوری و آسیایی را در کارنامه دارد.

وی تصریح کرد: هرچند کار سختی مقابل این تیم اصفهانی داریم اما حتی در زمین آن ها برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.