کد خبر : 140097
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 17:25
-

از فوتبال به ساحلی و اکنون چالش بازی فوتسال!

از فوتبال به ساحلی و اکنون چالش بازی فوتسال!

نقل و انتقالات تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان پر حرارت و البته جالب دنبال می‌شود. به نظر می‌رسد نایب قهرمانی در فصل گذشته درس بزرگی برای شاگردان عاطفه رضایی بوده که آن‌ها می‌خواهند در فصل جدید جبران مافات کنند و جام را به خانه بیاورند. تمدید قرارداد با فاطمه اعتدادی ستاره ملی پوش مس و

نقل و انتقالات تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان پر حرارت و البته جالب دنبال می‌شود. به نظر می‌رسد نایب قهرمانی در فصل گذشته درس بزرگی برای شاگردان عاطفه رضایی بوده که آن‌ها می‌خواهند در فصل جدید جبران مافات کنند و جام را به خانه بیاورند. تمدید قرارداد با فاطمه اعتدادی ستاره ملی پوش مس و بسیاری از دختران تاثیرگذار فصل گذشته نشان می‌دهد مسیر نایب قهرمانی باید همچنان ادامه داشته باشد و حتی به قهرمانی ختم شود.

با این حال فعالیت عاطفه رضایی در نقل و انتقالات کمی هم جالب توجه بوده است. تصویر رونمایی از جذب فاطمه سهرابی در سایت باشگاه مس رفسنجان قرار گرفت. بازیکنی که فصل گذشته به همراه تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان نایب قهرمان کشور شد و حتی این مدافع میانی در برخی اردوهای تیم ملی هم حضور داشت.

اما سهرابی تصمیم گرفته در فصل جدید فوتبال را رها کند و چالش سالن را هم تجربه کند. سهرابی که با پشت سر گذاشتن اینگونه چالش‌ها غریبه نیست، سه سال قبل خانم گل لیگ برتر فوتبال ساحلی شد اما ناگهان از روی ماسه به چمن رفت و در قلب خط دفاع شهرداری سیرجان درخشید و به تیم ملی هم رسید. سهرابی حالا بار دیگر فضای حرکتی خود را تغییر داده و در فصل جدید قرار نیست استوک بپوشد؛ این بازیکن با نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان به توافق رسیده و از این پس کفش سالن می‌پوشد و البته امیدوار است همانند سه سال قبل از این چالش عبور کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.