کد خبر : 140093
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 17:17
-

برزگر:حامی مالی پیدا شود ، در لیگ شرکت می‌کنیم

برزگر:حامی مالی پیدا شود ، در لیگ شرکت می‌کنیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز دلیل انصراف این تیم از لیگ برتر را نداشتن اسپانسر عنوان کرد. لیگ برتر فوتسال بانوان از ۲۵ مرداد ماه آغاز می‌شود. ابتدا قرار بود لیگ ۱۴ تیمی باشد اما تیم پارس آرا شیراز به دلیل مشکلات مالی از لیگ انصراف داد. نجمه برزگر سرمربی این تیم در

سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز دلیل انصراف این تیم از لیگ برتر را نداشتن اسپانسر عنوان کرد.

لیگ برتر فوتسال بانوان از ۲۵ مرداد ماه آغاز می‌شود. ابتدا قرار بود لیگ ۱۴ تیمی باشد اما تیم پارس آرا شیراز به دلیل مشکلات مالی از لیگ انصراف داد.

نجمه برزگر سرمربی این تیم در مورد انصراف از لیگ گفت: کسی حمایتمان نمی‌کند و اسپانسری نداریم به همین دلیل نامه انصراف را زدیم. اگر کسی حمایت کند شرکت می‌کنیم. هیات فوتبال شیراز به ما قول داده بود که حمایتمان کند اما الان می‌گوید حمایت نمی‌کنیم.

 او در این مورد افزود: تیمداری سخت و هزینه‌ها بالا است. البته در بخش  بانوان قراردادها بالا نیست اما نمی‌دانم چرا کسی حمایت نمی‌کند.

برزگر درمورد بازیکنان تیم گفت: زمان نقل و انتقالات لیگ تمام شد و بازیکنان هم با تیم قرارداد بستند اما باید پول و بودجه باشد که شرمنده آنها نشویم. فکر کنم اگر انصرف بدهیم شرایطی بگذارند که بازیکنان جذب سایر تیم‌ها شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.