کد خبر : 140080
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 14:05
-

تقی‌پور:تیم ما به هیچ عنوان دچار بحران نشده بود/ روی بوکائو برای دو رقابت بین‌المللی حساب باز کرده‌ایم

تقی‌پور:تیم ما به هیچ عنوان دچار بحران نشده بود/ روی بوکائو برای دو رقابت بین‌المللی حساب باز کرده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اعلام کرد که تیمش تلاش می‌کند تا به قولش برای تکرار قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا عمل کند. اسماعیل تقی‌پور ابتدا با اشاره به پیروزی تیمش مقابل هایپرشهر شاهین‌شهر، اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم در آستانه شروع رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اعلام کرد که تیمش تلاش می‌کند تا به قولش برای تکرار قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا عمل کند.

اسماعیل تقی‌پور ابتدا با اشاره به پیروزی تیمش مقابل هایپرشهر شاهین‌شهر، اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و توانستیم در آستانه شروع رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا پیروزی روحیه‌بخشی را کسب کرده و آماده حضور در این مسابقات شویم.

وی ادامه داد: ما برای این بازی ۲ گروه شده بودیم و با ۱۰ نفر به اصفهان سفر کردیم، مابقی تیم در کمپ تیم‌های ملی مانده بودند تا در شرایط بهتری عازم بازی‌های آسیایی شویم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در چند هفته‌ گذشته در لیگ برتر نتیجه نگرفت و به نوعی وارد بحران شد، گفت: تیم ما به هیچ عنوان دچار بحران نشده بود، از اول هم گفته بودم ما به علت اینکه نتوانسته بودیم بازی دوستانه‌ای انجام دهیم، چند دیدار لیگ برتر را به قصد بازی تدارکاتی انجام دادیم تا بازیکنان در شرایط مسابقه در آسیا و جهان باقی بمانند؛ همچنین به غیر از بازی ورامین تیم کاملی در اختیار نداشتیم.

تقی‌پور درباره غیبت دو بازیکن ملی‌پوش تیمش در این رقابت‌ها توضیح داد: توحید لطفی و مسلم اولاقباد را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و نتوانستیم آنها را به جام باشگاه‌های آسیا برسانیم. درکل می‌خواهم بگویم تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارد و مطمئن باشید بهتر از این هم خواهیم بود و با کسب نتایج عالی دل هموطنان‌مان را شاد خواهیم کرد.

وی در واکنش به صحبت‌های حمید بی‌غم سرمربی سابق مس سونگون ورزقان که توصیه کرده بود این تیم یک مدیر فنی همراه خود به جام باشگاه‌های آسیا ببرد، گفت که نظر خاصی ندارد.

سرمربی بومی مس سونگون همچنین درخصوص شایعات تغییرات در کادر فنی این تیم که پس از دو شکست متوالی این تیم در لیگ برتر ایجاد شده بود نیز عنوان داشت: فعلاً نمی‌خواهم به این قضایا ورود کنم، ان‌شاءالله به وقتش در مورد همه مسائل صحبت خواهم کرد.

تقی‌پور با بیان اینکه «مس سونگون کار سختی در آسیا خواهد داشت»، درعین حال از آنالیز حریفان تیمش خبر داد و اذعان کرد: بازی اول‌مان مقابل کویت خواهد بود که تیم خوبی است و نباید آن‌ها را دست کم بگیریم و بازی دوم ما برابر امارات است که روز گذشته با نتیجه ۷ – ۲ تیم شن ژیه چین را در تایلند شکست داده‌اند، اما سخت‌ترین دیدار ما مقابل ناگویا ژاپن خواهد بود که برابر هر سه تیم با قدرت تمام حاضر خواهیم شد تا نشان دهیم برای تکرار قهرمانی آمده‌ایم.

وی تأکید کرد: ما به مردم ورزقان قول قهرمانی داده‌ایم و ان‌شاءالله به قول‌مان عمل کرده و دست پر به ورزقان برمی‌گردیم. مردم ورزقان و آذربایجان در طول این چند سال حمایت خوبی از تیم دیارشان داشتند و ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا دل‌شان را شاد کنیم و اگر قهرمان شویم جام را به آن‌ها تقدیم خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در خاتمه راجع به بازیکن برزیلی تیمش که «بوکائو» نام دارد، گفت: ما این بازیکن را به عنوان یار کمکی برای حضور در جام‌ باشگاه‌های آسیا و جهان جذب کرده‌ایم. این بازیکن در پست عقب‌گیر بازی می‌کند و روی او در این دو رقابت بین‌المللی حساب باز کرده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.