کد خبر : 140077
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 14:41
-

قهرمان آسیا به تایلند رسید

قهرمان آسیا به تایلند رسید

 تیم فوتسال مس سونگون ورزقان نماینده کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و جهان که شامگاه روز گذشته از تهران راهی شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند شده بود، صبح امروز (دوشنبه) وارد این شهر شد. شاگردان اسماعیل تقی‌پور در این مسابقات با تیم‌های ناگویا اوشنز ژاپن، الظفره اسپورت امارات و کازما اس‌سی کویت در گروه چهارم قرار

 تیم فوتسال مس سونگون ورزقان نماینده کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و جهان که شامگاه روز گذشته از تهران راهی شهر بانکوک پایتخت کشور تایلند شده بود، صبح امروز (دوشنبه) وارد این شهر شد.

شاگردان اسماعیل تقی‌پور در این مسابقات با تیم‌های ناگویا اوشنز ژاپن، الظفره اسپورت امارات و کازما اس‌سی کویت در گروه چهارم قرار دارند که طبق برنامه در نخستین بازی خود روز جمعه ۱۸ مرداد ماه به مصاف نماینده کویت خواهند رفت.

مسی‌ها در دوره قبلی جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ به مقام قهرمانی دست یافتند و در دوره جدید این مسابقات به عنوان مدافع قهرمانی شناخته می‌شوند.

گفتنی است، رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از ۱۷ تا ۲۷ مرداد ماه و جام باشگاه‌های جهان نیز از ۴ تا ۱۰ شهریور ماه به میزبانی بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.