کد خبر : 140169
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 - 18:03
-

کرمان ؛ میزبان قرعه کشی لیگ یک

کرمان ؛ میزبان قرعه کشی لیگ یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس کیمته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری آیین قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتسال کشور در این استان خبر داد. محسن ربیعی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: امسال با توجه به سیاست‌گذاری هیئت فوتبال استان کرمان لیگ برتری کردن فوتسال استان؛ به طور ویژه در دستور کار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس کیمته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری آیین قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتسال کشور در این استان خبر داد.

محسن ربیعی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: امسال با توجه به سیاست‌گذاری هیئت فوتبال استان کرمان لیگ برتری کردن فوتسال استان؛ به طور ویژه در دستور کار قرار دارد که  برای رسیدن به این مقصود گام‌های محکم و دقیقی از سوی هیئت فوتبال استان در حال برداشتن است.

وی افزود: با اعلام سازمان لیگ فوتسال فدراسیون مقرر شده آیین قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتسال کشور در کرمان در تاریخ بیست و چهارم شهریور ماه برگزار شود که کسب این میزبانی در راستای همان هدف مشخص شده از سوی هئیت استان بوده است.

ربیعی با بیان این که دو نماینده در لیگ دسته یک فوتسال کشور داریم، تصریح کرد: تیم‌های گهر زمین و فولاد بردسیر نمایندگان استان کرمان در لیگ دسته یک فوتسال کشور هستند که کار بستن تیم‌های‌شان را هم آغاز کرده‌اند و با هدایت هیئت فوتبال استان کرمان اولویت‌شان هم جذب نفرات بومی است.

وی ادامه داد: در هفته‌ها و روزهای گذشته آقای دکتر قرایی ریاست هیئت فوتبال استان کرمان چندین بار بر لیگ برتری کردن فوتسال تاکید کرده‌اند و امیدواریم با همراهی سایر عوامل و ارکان‌های دخیل بتوانیم فوتسال استان را لیگ برتری کنیم.

ربیعی در پایان گفت: گرفتن میزبانی آیین قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتسال کشور کار سختی بود که با حمایت‌ها و رایزنی‌های دکتر قرایی این مهم اتفاق افتاد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.