کد خبر : 140245
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 18:52
-

میکائیلی: در حال جا افتادن در ترکیب شهروند هستم/ نظیر هواداران شهروند در هیچ جای ایران وجود ندارد

میکائیلی: در حال جا افتادن در ترکیب شهروند هستم/ نظیر هواداران شهروند در هیچ جای ایران وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،میکائیلی که با زدن دو گل در دیدار هفته گذشته شهروند ساری برابر شاهین کرمانشاه نقش بسزایی در کسب تک امتیاز تیمش از این دیدار خانگی داشت، در گفتگو با fut5al گفت: در سال ۹۱ به همراه تیم‌ ملی دانش آموزی قهرمان جهان شدم، بعد از چند پیشنهاد خوب و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،میکائیلی که با زدن دو گل در دیدار هفته گذشته شهروند ساری برابر شاهین کرمانشاه نقش بسزایی در کسب تک امتیاز تیمش از این دیدار خانگی داشت، در گفتگو با fut5al گفت: در سال ۹۱ به همراه تیم‌ ملی دانش آموزی قهرمان جهان شدم، بعد از چند پیشنهاد خوب و با توجه به سن کمی که داشتم، برای اولین بار حضور در لیگ برتر را با تیم شهرداری تبریز تجربه کردم و بعد از واگذاری امتیاز شهرداری به مس سونگون، یکسال هم در خدمت این تیم بودم که به مقام سوم لیگ برتر رسیدیم.

وی افزود: بعد از آن چند سالی در تیم آراز آذربایجان که سابقه ۱۲ قهرمانی در لیگ این کشور را دارد، بازی کردم و روزهای خوبی را در آنجا با کسب مقام قهرمانی گذراندم تا اینکه امسال با چند پیشنهاد از لیگ برتر ایران مواجه شدم که بی درنگ شهروند ساری را اولاً بدلیل هواداران بی نظیرش و دوماً بدلیل حضور آقای لک‌ که یکی از بهترین مربیان حال حاصر ایران هستند، انتخاب کردم.

بازیکن شهروند ساری در خصوص نتایج تیمش تا پایان هفته ششم لیگ برتر فوتسال اذعان داشت: ما لیگ را کمی بد شروع کردیم. البته کمی هم بدشانس بودیم که در ۲ دیدار در حالی که تا دقایق آخر از حریفان پیش بودیم، اما ‌گل خوردیم و بازی مساوی شد ولی هنوز اول فصل هست و ان شاالله نتایج خوبی در ادامه خواهیم گرفت تا هم خودمان راضی باشیم و هم دل هواداران مان را در آخر فصل با جایگاهی خوب خوشحال کنیم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار است که بعنوان شاگرد رضا لک بازی می کند، افزود: خیلی خوشحالم که با یک مربی کار بلد و حرفه ای مثل آقای لک کار می کنم و مطمئناً با تمرینات و تاکتیک های آقا رضا و تلاش بچه ها نتایج خوب ‌شهروند در پیش است.

میکائیلی در خصوص دو گل حساسی که در کرمانشاه برای شهروند ساری به ثمر‌ رساند، گفت: امسال همه ی بازی ها حساس شده اند و نمی توان بازی ها را پیش بینی کرد به عبارتی هیچ تیمی از پیش بازنده نیست. تیم شاهین کرمانشاه هم که امسال اولین سال حضورش در لیگ برتر است تیم خوبی است که از تشویق تماشاگرانش بهره می برد. ما بازی را بد شروع کردیم و گل هم خوردیم اما کم کم فشار آوردیم و گل مساوی را زدیم و بعد از آن تمرکزمان را از دست دادیم که منجر به دریافت ۲ گل دیگر شد.

وی افزود: در اواخر بازی پاور پلی کردیم که خدا را شکر با کمک بچه ها ۲ گل زدم و بازی مساوی شد هرچند می توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم اما اینطور نشد اگرچه مساوی هم بیرون از خانه بد‌ نبود ولی این شاالله این هفته با یک بازی خوب برابر هایپرشهر جبران خواهیم کرد.

میکائیلی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد کم کم در‌حال جا افتادن در ترکیب شهروند ساری است، بیان داشت: واقعاً بازیکنی که از بیرون از ساری به شهروند می آید، ابتدا کار سختی دارد اما خدا را شکر توانستم نظر کادر فنی ‌را جلب کنم و امیدوارم از این به بعد بهتر بتوانم به تیمم کمک کنم.

وی‌ با اشاره به پشتوانه بزرگ هواداران برای شهروند ساری گفت: به جرأت می‌گویم در هیچ کجای ایران نظیر تماشاگران ساروی وجود ندارد. برای این عزیزان هیچ فرقی نمی کند که شهروند از حریفش عقب است یا جلو و بدون توجه به نتیجه بازی، از تیم شان حمایت می کنند. ما تمام تلاش مان را در زمین انجام می دهیم و امیدواریم بتوانیم به محبت های آنها پاسخ خوبی بدهیم.

بازیکن شهروند ساری در پایان‌ اظهارات خود از مربیانی که برای پیشرفت وی زحمت کشیده اند، آقایان اکبر خدایی، سعید عبدالوند، رضا فلاح، حسین شمس، اسماعیل تقی پور، رضا لک، آلسیو داسیلوا، جوراندینیو و‌خسوس کاندلاس تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.