کد خبر : 140314
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 - 13:28
-

مرتضایی: از ابتدای بازی به دنبال پیروزی بودیم/ مشکل کمبود توپ داریم

مرتضایی: از ابتدای بازی به دنبال پیروزی بودیم/ مشکل کمبود توپ داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی بعد پیروزی ۲بر صفر  تیم فوتسال فرش آرا مقابل آذرخش بندرعباس گفت: آذرخش یکی از تیمهای خوب و با کیفیت لیگ است اما خیلی مصمم بودیم تا در این دیدار پیروز شویم. با بازیکنان هم صحبت کرده بودم اگر قرار است در نیمه بالای جدول باشیم، باید در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی بعد پیروزی ۲بر صفر  تیم فوتسال فرش آرا مقابل آذرخش بندرعباس گفت: آذرخش یکی از تیمهای خوب و با کیفیت لیگ است اما خیلی مصمم بودیم تا در این دیدار پیروز شویم. با بازیکنان هم صحبت کرده بودم اگر قرار است در نیمه بالای جدول باشیم، باید در این بازی پیروز شویم.

سرمربی فرش آرا گفت: خداروشکر با سعه صدری که بازیکنانم در این بازی به خرج دادند، توانستیم اواخر نیمه دوم نتیجه خیلی خوبی را کسب کنیم و پیروز میدان باشیم.

مرتضایی در خصوص کیفیت توپهای لیگ گفت: تیمها از کیفیت توپها راضی هستند  اما مشکل کمبود  تعداد توپها است. ما فقط ۵توپ استاندارد داریم و منتظر هستیم تا بر تعداد توپها افزوده شود چرا که کار کردن با توپهای دیگر روی کیفیت بازیها تاثیر می گذارد.

مرتضایی در مورد داوری این دیدار گفت: داوری مشکلی نداشت و فقط در یک صحنه که منجر به اخراج بازیکن ما شد و با کارت زرد دوم داور مواجه شد و از زمین اخراج شد که  باید در مورد این صحنه کارشناسان نظر بدهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.