کد خبر : 140534
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 - 11:07
-

انصاری فرد:زنان فوتسالیست در بالا بردن پرچم ایران موفق بودند/ آنها الگوی مناسبی برای کشورهای اسلامی هستند

انصاری فرد:زنان فوتسالیست در بالا بردن پرچم ایران موفق بودند/ آنها الگوی مناسبی برای کشورهای اسلامی هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، «محمدحسن انصاری فرد» رییس کمیته فنی و سازمان لیگ فوتسال در خصوص فوتسال بانوان گفت: نخستین دستاوردی که در این ۶ سال می‌توان برای فوتسال زنان مشاهده کرد، افزایش جذب زنان به این ورزش به دلیل کسب بزرگ‌ترین دستاوردهای قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان در آسیا است. در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، «محمدحسن انصاری فرد» رییس کمیته فنی و سازمان لیگ فوتسال در خصوص فوتسال بانوان گفت: نخستین دستاوردی که در این ۶ سال می‌توان برای فوتسال زنان مشاهده کرد، افزایش جذب زنان به این ورزش به دلیل کسب بزرگ‌ترین دستاوردهای قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان در آسیا است. در واقع دختران جوانی که نمی‌توانند در فضاهای دیگری ورزش کنند به فوتسال روی می‌آورند.

انصاری فرد ادامه داد: قهرمانی زنان ما در آسیا دختران جوان بسیاری را جذب فوتسال کرد. روند روبه رشد این مساله را می توان در تیم‌های حاضر در لیگ مشاهده کرد. نزدیک به هشت لیگ در بخش زنان وجود دارد و این مسابقات در رده بزرگسالان، امید، جوانان، نوجوانان، دسته یک، دسته دو و مناطق برگزار می‌شود که نشان دهنده گرایش زیاد زنان به فوتسال است.  

وی عنوان کرد: همچنین دستاورد دیگر جذب تماشاچیان به بازی‌های فوتسال است. اکنون نسبت به گذشته استقبال زنان نسبت به دیدن بازی‌های فوتسال بیشتر شده و در خیلی از مسابقات جوانان، نوجوانان و نونهالان حتی در شهرستان‌ها، زنان هم برای دیدن بازی‌های مردان در ورزشگاه‌ها حضور می‌یابند. همچنین این ورزش سبب شور و نشاط در زنان می‌شود و آنها احساس می کنند که در جایگاه خوبی در جامعه قرار دارند.

رییس سازمان لیگ فوتسال تاکید کرد: همچنین تخلیه هیجانات زنان در ورزشگاه‌ها به ویژه به هنگام برگزاری مسابقات فوتسال سبب بهبود روانی و اخلاقی زنان خواهد شد. وقتی هیجانات را با تشویق خالی می‌کنید، روحتان آرامش بیشتری پیدا می‌کند. علاوه بر آن وقتی فوتسال زنان در آسیا اول می‌شود، این امر نشان دهنده سهیم شدن زنان در افتخارات ملی است. در واقع زنان فوتسالیست ما در بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران موفق بودند.

انصاری فرد اظهار داشت: بحث دیگری که بسیار اهمیت دارد این است که زنان ورزشکار ما الگوی مناسبی برای کشورهای اسلامی هستند و می‌توانند با وجود حفظ حجاب و پوشش‌ها به قهرمانی در آسیا و دنیا دست یابند. رهبر معظم انقلاب نیز بسیار از این مساله خرسند شدند و زنان ورزشکار ما را تشویق کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.