کد خبر : 140521
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 - 0:34
-

۴ تیم در اندیشه صعود،۴ تیم در فکر اولین امتیاز

۴ تیم در اندیشه صعود،۴ تیم در فکر اولین امتیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چهارمین روز از مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۹ امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگری خواهد شد: ویکتوریا یونیورسیتی کالج میانمار – واموس ماتارام اندونزی شاگردان رضا فلاح در دومین دیدار خود باید به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته میانمار بروند. دیداری که شاید روی کاغد برای نماینده اندونزی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چهارمین روز از مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۹ امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگری خواهد شد:

ویکتوریا یونیورسیتی کالج میانمار – واموس ماتارام اندونزی
شاگردان رضا فلاح در دومین دیدار خود باید به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته میانمار بروند. دیداری که شاید روی کاغد برای نماینده اندونزی ساده باشد ولی نتایج روز سوم به ما نشان داد که فوتسال در قاره کهن اصلا قابل پیش‌بینی نیست و باید انتظار هر نتیجه‌ای را کشید.
ویکتوریا یونیورسیتی در بازی اول خود با نتیجه‌ای نزدیک به غول فوتسال لبنان باخت و این نشان از آن دارد که اصلا نباید این تیم را دست کم گرفت. اما حضور علی عابدین بازیکن خوش تکنیک ایرانی در ترکیب واموس کار را برای هر رقیبی سخت می‌کند. علی خلیلوند هم در بازی نخست نشان داد نباید به سادگی از کنار نامش گذشت.

سورو کمپانی تاجیکستان – بانک بیرون لبنان
شاگردان وحیداف در سورو کمپانی بازی نخست نمایش آبرومندی مقابل واموس از خود نشان دادند و حالا در بازی دوم باید به مصاف بانک بیروتی بروند که به هیچ وجه حاضر به از دست دادند امتیاز نیست.
لبنانی‌ها که حتما بازی‌های روز سوم را دنبال کرده‌اند می‌دانند که نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. حضور سوفات و دراگان تومیچ ستاره‌های تایلندی و صرب نقطه قوت تیم حسن حمود در مقابل هر حریفی است. هرچند نباید از علی تنچی، علی الهمسی و احمد خیرالدین هم به سادگی عبور کرد. بانک بیروت اگر این بازی را نبرد، کدام بازی را می‌خواهد ببرد؟

کاظمهٔ کویت – ناگویا اوشن ژاپن
پیش از آغاز مسابقات و در طول بازی‌ها دوستانه انتظارات از کاظمهٔ بیشتر از آن چیزی بود که در دیدار نخست از خود نشان داد. خرید مصطفی بچای ستاره عراقی و وامپتا ستاره سابق تیم ملی ایتالیا در کنار حضور تیاگو پولیدو به عنوان راس هرم فنی این تیم موعود حضور یک تیم قدرتمند را در مسابقات می‌داد. اما شکست ۸ گله در بازی نخست مقابل مس نشان داد کویتی‌ها همچنان در فوتسال باشگاهی آسیا محلی از اعراب نداند.
به هر روی ژاپنی‌ها که اینار با مربی اسپانیایی به نام خوان فونتس پای به مسابقات گذاشته‌اند نباید انتظار دیداری ساده را داشته باشند.

الظفره امارات متحده عربی – مس سونگون ورزقان ایران
تیم ریو گیمارش اینبار با فابیو لیمای پرتغالی و برونو تاکاشی ژاپنی قصد دارد حداقل از مرحله نخست بازی‌ها صعود کند. اما سد مسی آنچیزی نیست که بشود به راحتی از آن گذشت.
حضور مهدی جاوید به تنهایی برای برتری هر تیمی در مسابقات باشگاهی آسیا کافیست. حالا شما در کنار این ستاره فرهاد فخیم، سعید تقی‌زاده، ابوالقاسم عروجی، سالار آقاپور، محمد شجری و علی‌رضا وفایی را قرار دهید. همه چیز برای قهرمانی آماده است.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.