کد خبر : 140664
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1398 - 13:22
-

خوشحالی مدعیان آقای گلی از حذف نفت!

خوشحالی مدعیان آقای گلی از حذف نفت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم نفت عراق در حالی از جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۹ تایلند حذف شد که امسال با ستاره کلمبیایی خود پا به این مسابقات گذاشته بود. این تیم که در سال ۲۰۱۷ با قدرت بهادری و فرهاد توکلی به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسیده بود ، در رقابتهای امسال آنجلوت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم نفت عراق در حالی از جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۹ تایلند حذف شد که امسال با ستاره کلمبیایی خود پا به این مسابقات گذاشته بود.

این تیم که در سال ۲۰۱۷ با قدرت بهادری و فرهاد توکلی به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسیده بود ، در رقابتهای امسال آنجلوت کارو کلمبیایی را در ترکیب تیم خود داشت .بازیکنی که با زدن ۶ گل در دو بازی برای مدعیان کسب عنوان آقای گلی خط و نشان کشیده بود.

این بازیکن در دیدار سوم موفق به گلزنی نشد تا با حذف این تیم مدعیان آقای گلی را برای کسب جایزه بهترین گلزن امیدوار تر کند. حسن زاده و جاوید دو بازیکن ایرانی به ترتیب ۴ و ۳ گل در دو بازی تیم خود به ثمر رسانده اند.

این بازیکن ۳۱ ساله یادآور خاطرات تلخی هم برای ایرانی ها است . وی همان بازیکنی است که در دقیقه ۳۳ دیدار با ایران در جام جهانی ۲۰۱۲ در همین کشو رتایلند موجبات باخت ۲ بر ۱ ایران و حذف تیم ملی کشورمان را فراهم کرد.

محمد هدایتی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.