کد خبر : 140696
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مرداد 1398 - 8:49
-

نماینده ایران به دنبال صدرنشینی قاطع

نماینده ایران به دنبال صدرنشینی قاطع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پیش بازی های امروز جام باشگاههای آسیا را بخوانید: واموس ماتارام اندونزی – بانک بیرون لبنان جنگ صدرنشینی گروه C. بازی که برای هر دو تیم اهمیت بالایی دارد. هیچ تیمی در آسیا دوست ندارد با صدرنشین گروه D بازی کند. فرقی هم ندرد ناگویا باشد یا مس. سطح بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پیش بازی های امروز جام باشگاههای آسیا را بخوانید:

واموس ماتارام اندونزی – بانک بیرون لبنان
جنگ صدرنشینی گروه C. بازی که برای هر دو تیم اهمیت بالایی دارد. هیچ تیمی در آسیا دوست ندارد با صدرنشین گروه D بازی کند. فرقی هم ندرد ناگویا باشد یا مس. سطح بازی هر دو تیم در بدترین حالت هم بالاتر از باشگاه‌های دیگر آسیاست. واموس با رضا فلاح و عابدین و خلیلوند امسال فراتر از انتظار ظاهر شد و برای اثبات خودش به برد در این دیدار که حتما سخت ترین بازیش از اول تورنمنت تاکنون است می اندیشد. برد کمرنگ مقابل نمایندگان میانمار و تاجیکستان آنچیزی نیست که بشود به آن بالید. از سویی لبنانی ها هرچند در بازی اول مقتدر نبودند ولی تفاوت خود با دیگر تیم‌های گروه C را با بردی ۷گله در دیدار دوم نشان دادند.
جنگ سوفات و حسن زاده با صعود هر دو بازیکن به دور بعدی نیز همچنان ادامه دارد.
بر روی کاغذ شانس پیروری و صدرنشینی بانک بیروت بیشتر است.

سورو کمپانی تاجیکستان – ویکتوریا یونیورسیتی کالج میانمار
بی روح، کسل کننده و بدون جذابیت. سه تعبیری است که پیش از شروع این بازی میتوان از آن انتظار داشت. هر دو تیم هیچ بازیکن خلاقی در ترکیب خود ندارند و فقط برای اعاده حیثیت پای به کفپوش آبی رنگ سالن میگذارند. انتظار بازی پرگل شاید کمی زیاده خواهی باشد. میتوان نماینده تاجیکستان را چند قدم جلوتر دانست.

مس سونگون ورزقان ایران – ناگویا اوشن ژاپن
گل سرسبد مسابقات همین بازی است. تقابل سنتی و جذاب ایران و ژاپن در فوتسال آسیا همیشه دیدنی، پر برخورد و پر گل بوده است. فینالی زودرس برای صدرنشینی گروه D و قدرتمنایی مقابل دیگر حریفان. تیم های ایران و ژاپن در اولین دوره با هم در یک گروه قرار داشتند که در آن سال فولاد ماهان اصفهان ۶ بر ۴ ناگویا را از پیش رو برداشت. در سال ۲۰۱۷ نیز گیتی پسند اصفهان جنگ صدرنشینی را ۳ بر ۲ از شورایکا اوزاکا ژاپن برد.
باید دید در این بازی زور یاران فخیم بیشتر است یا یاران هوشی ریوتا. هرچند به نظر نمیرسد مسی ها کار سختی برای پیروزی داشته باشند. اما این بازی جنگ گلرها هم هست.

الظفره امارات متحده عربی – کاظمهٔ کویت
بجز دیدن حرکات تکنیکی فابیو لیما و برونو تاکاشی در الظفره و وامپتا در کاظمهٔ چه انگیزه دیگری برای تماشای این دیدار وجود دارد؟ شاید دیدن رفلکس های گلر خوش استایل اماراتی ها!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.