کد خبر : 140769
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 - 15:45
-

ایرانمنش: با هدف قهرمانی راهی لیگ می شویم/ نام مس اعتبارفوتسال کرمان را چند برابر کرده است

ایرانمنش: با هدف قهرمانی راهی لیگ می شویم/ نام مس اعتبارفوتسال کرمان را چند برابر کرده است

دختران فوتسال مس کرمان که در بازی های فصل قبل پس از کسب عنوان سومی دور گروهی در نهایت عنوان چهارم مسابقات را از آن خود کردند، از روز پنجشنبه بازی های خود را در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در فصل جدید آغاز خواهند کرد. سعیده ایرانمنش سرمربی این تیم در آستانه شروع مسابقات

دختران فوتسال مس کرمان که در بازی های فصل قبل پس از کسب عنوان سومی دور گروهی در نهایت عنوان چهارم مسابقات را از آن خود کردند، از روز پنجشنبه بازی های خود را در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در فصل جدید آغاز خواهند کرد.

سعیده ایرانمنش سرمربی این تیم در آستانه شروع مسابقات پیرامون بازی های این فصل گفت: کیفیت فنی بازی ها سال به سال بیشتر می شود و قطعا بازی های این فصل سطح بالاتری نسبت به سال های قبل خواهد داشت و بازی ها سخت تر خواهد بود.

ایرانمنش افزود: با این وجود تیم ما با تمام توان در این رقابت ها شرکت خواهد کرد و با هدف قهرمانی راهی مسابقات خواهد شد و قطعا بازیکنان خوب و جویای نام ما بهترین کیفیت ممکن را در مسابقات ارائه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نام مس اعتبار تیم فوتسال دختران کرمان را چند برابر کرده است گفت: جای تشکر فراوان از مقامات شرکت ملی صنایع مس و باشگاه مس کرمان دارد که در این فصل نیز دختران فوتسال را در شهر کرمان مورد حمایت خود قرار دادند و انشاالله در این فصل نیز با نتایج خوب خود سعی خواهیم کرد که این حمایت را با کسب رتبه های عالی جبران نمائیم.

سرمربی تیم فوتسال دختران مس با اشاره به بازی هفته اول این تیم برابر درژینو فرخ شهر گفت: ما آخرین بازی دور گروهی فصل قبل را هم برابر این تیم برگزار کردیم که با ۹ گل به پیروزی رسیدیم ولی قطعا شرایط این تیم با فصل قبل خود متفاوت شده است و ما باید با بیشترین توان برابر این تیم به میدان برویم تا لیگ را با اقتدار کامل آغاز کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.