کد خبر : 140770
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 - 15:42
-

مروری بر نبردهای مرحله یک چهارم نهایی

مروری بر نبردهای مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیادر کشور تایلند در حال برگزاری است و قرار است تا ۲۷ مرداد ماه ادامه داشته باشد. مرحله گروهی این مسابقات شب گذشته پایان یافت و چهره ۸ تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی  مشخص شد. مرحله یک چهارم نهایی، مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیادر کشور تایلند در حال برگزاری است و قرار است تا ۲۷ مرداد ماه ادامه داشته باشد.

مرحله گروهی این مسابقات شب گذشته پایان یافت و چهره ۸ تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی  مشخص شد.

مرحله یک چهارم نهایی، مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از فردا چهارشنبه آغاز می شود و تیم‌ها برای صعود به جمع ۴ تیم برتر این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در زیر به عملکرد ۸ تیمی که باید در مرحله حذفی به مصاف هم روند را بررسی می‌کنیم.

تای پورت تایلند – AGMK ازبکستان

تیم فوتسال تای پورت تایلند که در گروه اول این مسابقات با تیم‌های شنزن چین، ارم قرقیزستان و استار سئول کره جنوبی همگروه بود، توانست مقتدارنه و با شکست تمام حریفان مرحله گروهی خود با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله حذفی این مسابقات صعود کند.

نماینده تایلند در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات باید به مصاف تیم AGMK ازبکستان برود که در گروه دوم رقابت‌ها قرار داشت و در پایان با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرد.

نماینده از بکستان در گروه دوم با تیم‌های تای سون نام ویتنام، نفت الوسط عراق و الریان قطر همگروه بود در نهایت توانست با ۶ امتیازی که کسب کرد به عنوان تیم دوم به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کند.

بدین ترتب بازی دو تیم تای پروت تایلند و AGMK ازبکستان فردا در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد و پیروز این میدان جواز حضور در جمع ۴ تیم برتر آسیا را کسب خواهد کرد.

مس سونگون ایران – بانک بیروت لبنان

تیم فوتسال مس سونگون نماینده کشورمان و مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل این رقابت‌ها که در گروه چهارم این مسابقات با تیم‌های ناگویا ژاپن، الظفره امارات و کاظمه کویت همگروه بود در نهایت با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد و باید به مصاف تیم بانک بیروت برود که در گروه سوم مسابقات توانست به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کند.

تیم فوتسال بانک بیروت در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم واموس اندونزی، سورو کمپانی تاجیکستان و ویکتوریا میانمار همگروه شده بود که در پایان مرحله گروهی توانست مقتدارنه و با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کند.

این تیم در مرحله بعد باید به مصاف مس سونگون نماینده کشورمان برود که یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در این رقابت‌ها است.

بدین ترتیب بازی دو تیم مس سونگون و بانک بیروت فردا چهارشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود و پیروز این میدان به طور مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود می‌کند.

تای سون نام ویتنام – شنزن چین

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا فردا دو تیم تای سون نام ویتنام و شنزن چین به مصاف هم خواهند رفت.

تای سون نام ویتنام نائب قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها که در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های AGMK ازبکستان، نفت الوسط عراق و الریان قطر همگروه بود و در پایان بازی‌های مرحله گروهی توانست با غلبه بر تمام حریفان خود با ۹ امتیاز، مقتدارنه به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کند و در مرحله بعد باید به مصاف تیم شنزن چین دیگر تیم قدرتمند این مسابقات برود.

تیم فوتسال شنزن چین که از بازیکن ایرانی خود یعنی علی اصغر حسن زاده در ترکیب تیمش بهره می‌برد در گروه اول مسابقات با تیم‌های تای پورت تایلند، ارم قرقیزستان و استار سئول کره جنوبی همگروه بود و در پایان رقابت‌های مرحله گروهی توانست با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کند.

بدین ترتیب دو تیم تای سون نام ویتنام و شنزن چین فردا چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم می‌روند. تقابل حسن زاده بازیکن ملی پوش کشورمان که در تیم شنزن چین بازی می‌کند با تای سون نام تیم که فصل گذشته به مقام نائب قهرمانی دست یافته بود می‌تواند یکی از جذابترین تقابل های این دوره باشد.

ناگویا ژاپن – واموس اندونزی

تیم فوتسال ناگویا اوشنز ژاپن که در گروه چهارم مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با تیم‌های مس سونگون، الظفره امارات و کاظمه کویت همگروه بود. این تیم پس از پایان رقابت‌های مرحله گروهی توانست پس از غلبه بر تمام حریفان خود با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

ناگویا که یکی از تیم‌های مدعی اصلی جام قهرمانی در این مسابقات است باید در مرحل یک چهار نهایی به ماف تیم واموس اندونزی برود که در کادر فنی خود رضا فلاح را به عنوان سرمربی تیم در اختیار دارد.

واموس اندونزی در گروه سوم با تیم‌های بانک بیروت، سورو کمپانی تاجیکستان و ویکتوریا میانمار همگروه بود که در نهایت توانست از این مرحله ۶ امیتاز کسب کند و به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.

بدین ترتیب بازی دو تیم ناگویا اوشنز ژاپن و واموس اندونزی فردا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم می‌روند و پیروز این میدان جواز مستقیم به مرحله نیمه نهایی مسابقا جام باشگاه‌های آسیا را کسب خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.