کد خبر : 141243
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 9:13
-

بارانی : اشتباه داوری در بازی با نامی نواثرگذار بود /گلر این تیم به تنهایی یک وزنه محسوب می‌ شود

بارانی  : اشتباه داوری در بازی با نامی نواثرگذار بود /گلر این تیم به تنهایی یک وزنه محسوب می‌ شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: اشتباه داوری در بازی مقابل تیم نامی نو اصفهان به خصوص روی گل سوم اثرگذار بود و در ادامه کار ما را سخت تر کرد. مینا بارانی پس از تساوی تیمش مقابل نامی نو اصفهان اظهار داشت: همیشه اولین بازی لیگ با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: اشتباه داوری در بازی مقابل تیم نامی نو اصفهان به خصوص روی گل سوم اثرگذار بود و در ادامه کار ما را سخت تر کرد.

مینا بارانی پس از تساوی تیمش مقابل نامی نو اصفهان اظهار داشت: همیشه اولین بازی لیگ با توجه به اینکه تیم ها از دوران بدنسازی خارج می‌شوند، بسیار سخت است.

وی افزود: ما بازی‌ تدارکاتی خوبی نداشتیم تا بازیکنان ما به هماهنگی لازم برسند از طرفی تیم نامی نو قهرمان فصل گذشته رقابت ها بود و ما کار آسانی در ابتدای مسابقات نداشتیم.
 
سرمربی تیم ملی حفاری گفت: هرچند ترکیب تیم حریف نسبت به فصل قبل تغییراتی داشت اما گلر این تیم به تنهایی یک وزنه برای آنها محسوب می‌ شود و در این دیدار هرچه زدیم به در بسته خورد.

وی با بیان اینکه بچه‌های ما در این دیدار خیلی خوب بازی کردند افزود: در نیمه اول روی یک غافلگیری ۲ گل خوردیم همچنین گل سوم را روی اشتباه داوری دریافت کردیم اما در ادامه توانستیم با جنگندگی بازیکنانمان کار را به تساوی بکشانیم.

بارانی گفت: از بازیکنانم نسبتا راضی هستم و امیدوارم در آینده با برطرف کردن نقاط ضعف خود بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. پس از دریافت گل سوم، تصمیم گرفتیم چهار دقیقه آخر بازی را از قانون پاورپلی استفاده کنیم تا اینکه موفق شدیم گل سوم را به حریف بزنیم.

وی افزود: تمام بچه‌ها زحمت کشیدند اما هنوز نقطه ضعف هایی داریم که امیدوارم با تمرینات بیشتر، رفع شوند، چند بازیکنی که در ابتدای فصل به ما اضافه شدند هنوز با تیم هماهنگ نیستند اما رفته رفته در هفته های آینده با هماهنگی بیشتر مقابل حریفان قرار می گیریم.

دیدار تیم های ملی حفاری و نامی نو با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.