کد خبر : 141311
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 17:05
-

شمسایی : فوتسال جزوی از زندگی من است / صرفا به خاطر انصاریفرد رفتم!

شمسایی :  فوتسال جزوی از زندگی من است / صرفا به خاطر انصاریفرد رفتم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی درباره استعفایش از کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی بعد از حضور محمدرضا ساکت در این کمیته، گفت: یکسری اصول و عقاید دارم و آنرا از روز اول حضورم در فوتسال عوض نکردم. کمیته فنی یک گروه خوب بود. بدون اغراق هر جلسه شرایط خاص

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی درباره استعفایش از کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی بعد از حضور محمدرضا ساکت در این کمیته، گفت: یکسری اصول و عقاید دارم و آنرا از روز اول حضورم در فوتسال عوض نکردم. کمیته فنی یک گروه خوب بود. بدون اغراق هر جلسه شرایط خاص خودش را داشت و برای رسیدن به هدفمان می‌جنگیدیم. کار داشت جلو می‌رفت. رسم مردانگی و جوانمردی و اخلاق اینرا می‌طلبید که وقتی استادم (محمدحسن انصاریفرد) کنار کشیده است، حتی نپرسم چرا و من هم کنار بروم!
وی در پاسخ به این سئوال که دلیل اضافه شدن ساکت به کمیته فنی و توسعه به چه دلیل بود و آیا اعتمادی از سوی رئیس فدراسیون به این کمیته نبوده است؟ گفت: من در ذهن آقای تاج نیستم. ساکت سابقه مدیریتی خوبی در فوتبال دارد. آقای ساکت بعید است به خاطر مسائل فنی به کمیته فنی آمده باشد. جز وحید شمسایی که نمی‌تواند در آن کمیته بحث فنی کند، چیدمان کمیته فنی کاملا حرفه‌ای و فنی بود. آقای ماجدی، علیزاده، هنرپیشه و انصاریفرد همه از بزرگان فوتسال و فوتبال هستند. قدوم آقای ساکت را مبارک می‌دانم. ان شاءالله ایشان با زور زیادی که در فدراسیون دارد، پاداش بانوان، ساحلی بازان و فوتسالیست‌های ما را بدهد!
عضو مستعفی کمیته فنی فوتسال با بیان اینکه آمدن ساکت شاید به خاطر عدم اعتماد به کمیته فنی بوده است، تصریح کرد: اینکه ساکت آمده باشد و من بخواهم به خاطر او بروم، نه! صرفا به خاطر انصاریفرد رفتم!
عضو مستعفی کمیته فنی و توسعه فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا بحث استعفایش قطعی است و دیگر همه چیز تمام شده است؟ گفت: با وجود ساکت شرایط کار در کمیته فنی قوی‌تر می‌شود. مثل یک سرباز به این رشته خدمت می‌کنم، ولی خدمتی که نتیجه داشته باشد. هیچ چیز را تمام شده نمی‌دانم! زندگی ام را برای این رشته گذاشته ام.
شمسایی درباره اینکه آیا رئیس فدراسیون فوتبال در صورت آگاهی از نتایج انتصاب ساکت به عنوان عضو کمیته فنی بازهم این کار را می‌کرد؟ گفت: من در جایگاهی نیستم که درباره آقای تاج صحبت کنم. فوتسال ما سوم دنیا است و این باعث افتخار است. قرار نیست وحید شمسایی از فوتسال برود. من فقط از کمیته فنی رفته ام. استادانم به من یاد داده اند باید راهم را درست بروم. اشتباه زیاد داشته ام، ولی این راه و تصمیمم، اشتباه نبود. فوتسال جزوی از زندگی من است. حالاحالا‌ها هستم.
وی که در برنامه «ورزش از نگاه دو» حضور یافته بود، مجددا بر دلیل استعفایش تاکید کرد و افزود: نمی‌خواهم از بازی خودم خارج شوم. من با آمدن ساکت کناره گیری نکردم؛ با رفتن آقای انصاریفرد رفتم!
عضو مستعفی کمیته فنی فوتسال درباره اینکه انصاریفرد به خاطر ساکت از این کمیته کنار رفته است، یادآور شد:خود آقای انصاریفرد توضیح داده است که حتما کمبود و عدم اطمینانی بوده است که ساکت اضافه شده است.
شمسایی گفت: همه ما اِشکالاتی داریم، ولی انصاریفرد حُسن بزرگی داشت که حتی بازی‌های جوانان و آسیا ویژن را هم رصد می‌کرد و تمام مربیان تیم ملی را موظف کرده بود برای تماشای عملکرد تک تک بازیکنان تیم‌های ملی به مسابقات لیگ بروند. این حرکتی رو به جلو بود. هر هفته مسابقات لیگ برتر را هم پخش مستقیم از شبکه ورزش داشتیم. لیگ منظم برگزار می‌شد. همه ما منتظریم به فینال جام جهانی برویم. هرچه افتخار برای فوتسال باشد برای همه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.