کد خبر : 141433
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 9:26
-

رعدی: هدفمان قهرمانی در آسیا و جهان است/ پرداخت حقوق به ملی‌پوشان فوتسال به دغدغه آنها تبدیل شده است

رعدی: هدفمان قهرمانی در آسیا و جهان است/ پرداخت حقوق به ملی‌پوشان فوتسال به دغدغه آنها تبدیل شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: هرچند تلاش بر این است تا تیم ناشنوایان در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و جهانی سوئیس روی سکوی قهرمانی برود اما پرداخت حقوق به ملی‌پوشان فوتسال به دغدغه آنها تبدیل شده است. علی رعدی در ارزیابی از وضعیت ملی‌پوشان فوتسال ناشنوا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: هرچند تلاش بر این است تا تیم ناشنوایان در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و جهانی سوئیس روی سکوی قهرمانی برود اما پرداخت حقوق به ملی‌پوشان فوتسال به دغدغه آنها تبدیل شده است.

علی رعدی در ارزیابی از وضعیت ملی‌پوشان فوتسال ناشنوا برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و جهانی سوئیس اظهار کرد: با توجه به این که از اردیبهشت امسال هدایت تیم فوتسال ناشنوایان را بر عهده گرفتم سعی کردم تغییرات اساسی در روند آماده‌سازی تیم فوتسال ناشنوایان ایجاد و آنها را در شرایط بهتری برای مسابقات آماده کنم.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی من برای آماده سازی تیم فوتسال ناشنوایان این است که هیچ گونه جوانگرایی در طی ۹ سال گذشته  صورت نگرفته و اکثر بازیکنان از سن بالایی برخوردار هستند. البته با چند فراخوانی که در این تیم انجام دادیم ۶ بازیکن جوان را به تیم ملی تزریق کردیم که امیدوارم بعد از مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی سوئیس بازیکنان جوانی را جایگزین افراد پیشکسوت این رشته کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان اضافه کرد: برای آماده‌سازی تیم فوتسال ناشنوایان تاکنون ۷ مرحله اردو در استانهای مختلف برگزار کردیم که تا زمان اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و جهانی سوئیس ۴ مرحله اردوی دیگر پیش‌بینی شده است. البته هدف‌گذاری ما اعزام ۱۴ بازیکن به این دو تورنمنت بود که متاسفانه فدراسیون جهانی تنها با اعزام ۱۲ بازیکن موافقت کرده است بنابراین چاره‌ای نداریم که تابع قوانین و مقررات باشیم.

رعدی خاطرنشان کرد: برای این که بتوانیم تیم را در شرایط مسابقه قرار دهیم سعی کردیم در هر مرحله اردوی آماده‌سازی بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ‌برتری داشته باشیم تا با رفع نقاط ضعف تیم را برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی سوئیس آماده کنیم.

وی یکی از مشکلات ملی‌پوشان فوتسال ناشنوایان را عدم پرداخت حقوق به بازیکنان در طی مدت اردونشینی عنوان کرد و گفت: چون اکثر ملی‌پوشان کارمند بهزیستی هستند و امکان گرفتن مرخصی با حقوق برای آنها امکانپذیر نیست چاره‌ای ندارند که بدون داشتن حقوق در اردوها حضور پیدا کنند و این از نظر مالی به ملی‌پوشان فوتسال که اکثر آنها نیز متاهل هستند لطمه می‌زند. از سوی دیگر این بازیکنان از زمانی که به اردوی آمادگی دعوت شدند هیچ حقوقی نیز از فدراسیون دریافت نکردند هر چند فدراسیون گفته قرار است به آنها حقوق پرداخت کند اما زمان پرداخت حقوق به بازیکنان مشخص نیست و این مساله در روند آماده‌سازی آنها از نظر روحی تاثیر زیادی گذاشته است. به هر صورت امیدوارم این مشکل هر چه سریعتر مرتفع شود تا بازیکنان بدون دغدغه خود را برای مسابقات آماده کنند.

رعدی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم از نظر امکانات و تجهیزات مشکل خاصی دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: با حمایت فدراسیون ناشنوایان و همکاری سازمان بهزیستی استان‌های مختلف تا به الان هیچ مشکلی از نظر امکانات و تجهیزات نداشتیم و تیم در هر مرحله اردو بدون هیچ حاشیه‌ای و در شرایط خوبی تمرینات آماده سازی را پشت سر گذاشته است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در پایان با اشاره به این که هدف گذاری اصلی تکرار قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و جهانی سوئیس است، افزود: با توجه به این که تیم فوتسال ناشنوایان در رنکینگ اول آسیا و جهان است، تلاش بر این است که این قهرمانی را هم در آسیا و هم جهان تکرار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.