کد خبر : 141692
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 9:17
-

برزگر :پیش بینی قهرمان لیگ فوتسال بانوان ممکن نیست / هنوز به حمایت نیاز داریم

برزگر :پیش بینی قهرمان لیگ فوتسال بانوان ممکن نیست / هنوز به حمایت نیاز داریم

نجمه برزگر سرمربی تیم فوتسال پارس آرای شیراز پس از دومین پیروزی متوالی تیمش در لیگ برتر فوتسال بانوان تاکید کرد پیش بینی قهرمان فصل جاری لیگ فوتسال بانوان ممکن نیست . نجمه برزگر  در خصوص عملکرد بازیکنان این تیم در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان و پیروزی خانگی دو بر یک برابر دریژنو فرخ شهر

نجمه برزگر سرمربی تیم فوتسال پارس آرای شیراز پس از دومین پیروزی متوالی تیمش در لیگ برتر فوتسال بانوان تاکید کرد پیش بینی قهرمان فصل جاری لیگ فوتسال بانوان ممکن نیست .

نجمه برزگر  در خصوص عملکرد بازیکنان این تیم در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان و پیروزی خانگی دو بر یک برابر دریژنو فرخ شهر اظهار کرد: خوشبختانه در این هفته بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازیکنان ما تمام تلاش خود را به کار گرفتند و توانستند سه امتیاز این بازی را به خود اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: تیم دریژنو فرخ شهر نسبت به سال گذشته تیم بسیار خوبی شده است. این تیم در حال حاضر از بازیکنان توانمندی با قدرت بدنی بالا برخوردار است و ما در این هفته بازی سختی در پیش داشتیم.

وی با بیان اینکه سطح فنی تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا است، عنوان کرد: بالا رفتن سطح تیم‌ها باعث شده که نتوانیم نتیجه بازی‌ها را پیش بینی کنیم. در حال حاضر نمی‌توانیم حدس بزنیم که چه تیمی قهرمان این دوره ازرقابت‌ها خواهد شد.

وی در رابطه با مشکلات مالی که در ابتدای فصل گریبان گیر تیمش شده بود، گفت: هنوز هم نیاز به حمایت داریم. امیدواریمتیم‌های فوتسال بانوان مورد توجه و حمایت مسئولین قرار بگیرند.  هفته آینده مقابل تیم شهروند ساری به میدان می‌رویم.انشالله که بتوانیم از این بازی هم نتیجه مطلوبی بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.