کد خبر : 141699
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 10:44
دسته‌بندی نشده
-

رکورد روی هوا؟!

تاجیک ها هم نمی آیند!

تاجیک ها هم نمی آیند!
احتمالاً حضور تاجیکستان به جای قطر هم ، لغو خواهد شد.

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  تیم ملی فوتسال کشورمان قرار بود اواسط شهریور ماه در دیداری دوستانه در برابر تیم ملی قطر حاضر شود تا در این مسابقه وحید شمسایی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان حضور پیدا کند و بتواند آقای گلی خود را از دست فالکائو برزیلی پس بگیرد.

کمیته فوتسال در این مدت تلاش‌های بسیار انجام داد آن‌ها با تیم ملی قطر به توافق دست پیدا کردند و قرار شد که قطری‌ها ۱۲ و ۱۴ شهریور ماه با سفر به ایران در این بازی دوستانه شرکت کنند. اما به یک باره از سوی فدراسیون فوتبال قطر نامه‌ای به کمیته فوتسال کشورمان ارسال شد مبنی بر این که تیم ملی قطر به دلیل برخی مسائل داخلی نمی‌تواند در این دیدار شرکت کند و این بازی لغو شد.

هفته گذشته خبر‌هایی به گوش رسید مبنی بر این که تیم ملی تاجیکستان قرار است به جای قطر در این مسابقه شرکت کند. اما گویا تاجیکی‌ها هم قرار نیست به ایران بیایند. یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما تأیید کرد که تیم ملی تاجیکستان به خاطر این که ممکن است در بازی برابر ایران گل‌های زیادی را دریافت کند و مورد تحقیر قرار گیرد، بازی با تیم ملی کشورمان را لغو کرده و به ایران سفر نخواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین شنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

یعنی در این کره زمین یک تیم پیدا نمیشه با تیم رده سوم دنیا بازی کنه!!!!!!

ناشناس یکشنبه , ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰:۰۱

تیم پیدا میشه با ایران بازى کنه ولى تیم پیدا نمیشه براى خود خواهى هاى شمسایی بازى کنه چون از پایه تفکر شمسایی غلط هست و هیچ کشورى زیر بار این عمل سخیف نمیره