کد خبر : 141717
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 14:06
-

تیم دانش آموزان عازم تایلند شد

تیم دانش آموزان عازم تایلند شد
تیم فوتسال دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی به نمایندگی از کشور به مسابقات قهرمانی مدارس آسیا در بانکوک تایلند اعزام شد.

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی به نمایندگی از کشور به مسابقات قهرمانی مدارس آسیا در بانکوک تایلند اعزام شد.

حمید صائبی، مدیر تیم‌های ملی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: «اولین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس آسیا از سوم تا یازدهم شهریور در شهر بانکوک تایلند برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات تیم فوتسال دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی قهرمان مسابقات فوتسال دانش‌آموزان در تابستان سال ۱۳۹۷ به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.»

او افزود: «تیم استان آذربایجان شرقی با استفاده از بازیکنان کمکی از سایر استان‌ها و در برگزاری ۴ مرحله اردوی آماده‌سازی مهیای شرکت در این دوره از مسابقات شد. استفاده از ظرفیت‌های استانی در بحث تامین هزینه‌های جاری در این مسابقات در برنامه‌ریزی استان قرار گرفت و به همین خاطر تفاهم‌نامه‌ای با شرکت چسبکاران ساحل ارس (برند فاینال) در استان آذربایجان شرقی امضا شد و این شرکت تامین بخشی از هزینه‌های اعزام تیم را به عهده گرفت.»

جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به عنوان سرپرست تیم اعزامی، یاشار مطلب‌زاده به عنوان سرمربی، جواد فهیمی‌راد رئیس انجمن فوتسال مدارس کشور، ابوالفضل کنشلو نماینده وزارت آموزش و پرورش، مرتضی احمدزاده سرپرست اجرایی و سید پژمان رضایی داور اعزامی همراه تیم فوتسال کشورمان هستند.

بهزاد رسولی، حسین فعله‌گری، بلال اسماعیلی، محمد شکری، میثم باقری، امیرحسین زینلی، سینا بصیرانی، سجاد بخشیان، سجاد هاشم‌پور، محمدهادی یوسفی، محمد صادقی و مهدی‌یاری نیز بازیکنان تیم فوتسال ایران در مسابقات دانش‌آموزی تایلند هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.