کد خبر : 141673
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 8:51
-

روزپیکر : یک عده دوست ندارند آذرخش نتیجه بگیرد

روزپیکر : یک عده دوست ندارند آذرخش نتیجه بگیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عباس روزپیکر جمعه شب بعد از تساوی بک بر یک مقابل هایپرشاهین شهر گفت: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم با هدف برد توانشان را برای این بازی گذاشتند. وی تصریح کرد : در این دیدار، نیمه اول را خوب بازی نکردیم و این به دلیل آب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عباس روزپیکر جمعه شب بعد از تساوی بک بر یک مقابل هایپرشاهین شهر گفت: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم با هدف برد توانشان را برای این بازی گذاشتند.

وی تصریح کرد : در این دیدار، نیمه اول را خوب بازی نکردیم و این به دلیل آب و هوا منطقه بود که با بدن ما سازگاری نداشته است.

وی تصریح کرد: دو نفر از بازیکنان اصلی ما به بازی امروز نرسیدند که از نیروهای جوان بهره بردیم و فوق العاده بودند  که در دیدارهای آینده از همین افراد استفاده خواهیم کرد.

سرمربی آذرخش اظهار داشت: در دقایق آخر ، بازی مساوی شد و از این بابت ناراحت هستیم ولی داوری هم یکسری اشتباهات برای دو تیم داشت که اصلی ترین اعتراض ما خطایی بود که باید بازیکن حریف اخراج می شد و روند بازی تغییر می کرد که این اتفاق نیفتند و جای سوال داشت.

سرمربی آذرخش بندرعباس اضافه کرد : فرصت های زیادی را در این دیدار از دست دادیم  که انشالله بازی های بعدی جبران می کنیم تا در ادامه را موفق باشیم.

وی با بیان این که یک عده در استان ما هستند که دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد گفت: آنها می توانستند در یارگیری کمک رسان تیم ما باشند و زود تر کارمان را برای لیگ برتر آغاز کنیم که  اتفاق نیفتد و بدنسازی تیم ما با مشکل مواجه شد.

وی ادامه داد : با تمام این مشکلات تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم در این فصل در لیگ برتر فوتسال کشور موفق ظاهر شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.