کد خبر : 141837
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 18:20
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه فردا راهی تایلند می شود

ناظم الشریعه فردا راهی تایلند می شود
محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان برای تماشای مسابقات جام باشگاه‌های جهان فردا راهی بانکوک خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات جام باشگاه های جهان از روز دوشنبه ۴ شهریور ماه با بازی افتتاحیه ۲ تیم مس سونگون و مگنوس برزیل آغاز خواهد شد.

مس سونگون نماینده کشورمان در این رقابت‌ها با تیم‌های مگنوس برزیل و ال پوزو مورسیا اسپانیا همگروه شده است.

از همین رو محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان فردا س از پایان تمرینات تیم ملی راهی کشور تایلند خواهد شد تا از نزدیک نظاره گر عملکرد بازیکنان مس سونگون به خصوص ملی پوشان این تیم باشد.

ناظم الشریعه قرار است تا مرحله نیمه نهایی در تایلند بماند و بعد از پایان این مرحله به ایران بر می‌گردد تا اردوی بعدی تیم ملی را در تاریخ ۹ شهریور ماه آغاز کند.

پیش از این حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان از سوی فیفا برای آنالیز این رقابت‌ها به تایلند عوت شده بود و او روز گذشته ایران را به مقصد بانکوک ترک کرد.

لازم به یادآوری است که تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان هم اکنون مرحله چهارم خود را پشت سر می‌گذارد و همچنین این اردو از روز گذشته در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال آغاز شده است و تا فردا نیز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین دیدار مهم تدارکاتی خود روز ۳۱ شهریور ماه باید در تورنمنت آستاراخان روسیه شرکت کند و بعد از پایان این تورنمنت خود را برای حضور هر چه پر قدرت در مقدماتی جام ملت‌ها آماده می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.