کد خبر : 141891
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 16:25
دسته‌بندی نشده
-

تندیس های فوتسال را به فوتبال ساحلی دادند!

تندیس های فوتسال را به فوتبال ساحلی دادند!
یکی از مربیان پیشین فوتبال ساحلی با انتقاد از مراسم برترین های فوتبال که شب گذشته برگزار شد ، گفت جوایز فوتسال را به فوتبال ساحلی دادند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از مربیان پیشین فوتبال ساحلی با انتقاد از مراسم برترین های فوتبال که شب گذشته برگزار شد ، گفت جوایز فوتسال را به فوتبال ساحلی دادند!

بهزاد داداش‌زاده در ادامه گفت: من در مدرسه فوتبالم مراسم و اختتامیه‌ای که می‌گیرم از این مراسم بهتر است! یک موزیکی پخش شد  و بعد از آن از میهمانان تند و تند دعوت می‌کردند واجازه نمی‌دادند کسی صحبت کند! بزرگان زیادی در این مراسم شرکت داشتند اما حتی نتوانستیم از آن‌ها که مربیان ما بودند تقدیر کنیم. از من و فرشاد فلاحت‌زاده خواسته بودند برای شرکت در این مراسم حاضر باشیم اما در آنجا ناگهان به ما گفتند برای اهدای جایزه به روی سن بیایید. خیلی خوب شد که با گرمکن نبودیم و با کت و شلوار رفته بودیم! تنها حسنی که این مراسم داشت دیدن همبازیان قدیم و پیشکسوتان فوتبال بود که از این بابت خوشحال هستم.

 بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد تندیس اهدایی مراسم برترین‌ها اظهار داشت: تندیسی که درست کرده بودند روی آن عنوان فوتبال و فوتسال حک شده بود و باید پرسید نقش فوتبال ساحلی در این میان چیست؟! بعد از ما خواستند آن تندیس را به بچه‌های فوتبال ساحلی بدهیم! قطعا آن‌ها ناراحت می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.