کد خبر : 141976
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 13:30
-

رستمی: خردادماه استعفا کرده بودم/ ترجیح می‌دهم سکوت کنم

رستمی: خردادماه استعفا کرده بودم/ ترجیح می‌دهم سکوت کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته مسئولان تیم فوتسال هایپر شاهین شهر که در لیگ برتر فوتسال فعالیت می کند، سعید رستمی سرمربی این تیم را برکنار کرده و مهدی مصطفوی را به جای وی انتخاب کردند. رستمی درباره دلایل برکناری اش گفت: تیم هایپر چند روز دیگر در لیگ بازی دارد و صلاح

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته مسئولان تیم فوتسال هایپر شاهین شهر که در لیگ برتر فوتسال فعالیت می کند، سعید رستمی سرمربی این تیم را برکنار کرده و مهدی مصطفوی را به جای وی انتخاب کردند.

رستمی درباره دلایل برکناری اش گفت: تیم هایپر چند روز دیگر در لیگ بازی دارد و صلاح نیست حرفی بزنم. ترجیح می دهم سکوت کنم چون هرچه بگویم به ضرر تیم است.

وی گفت: تنها می توانم بگویم که ۱۸ خردادماه و حدود ۲۰ روز پیش از شروع لیگ از سرمربیگری تیم استعفا کرده بودم. آن موقع مشکلاتی برای جذب بازیکن وجود داشت که شرایط فراهم نشد. من هم استعفا کردم اما موافقت نکردند. الان هم بازیکنان یکسری توقعاتی دارند که این توقعات لزوما مالی هم نیست. شرایط برای ادامه همکاری فراهم نبود و امیدوارم برای نفرات بعدی هزینه شود تا بازیکنانمان با تمرکز کامل به میدان بروند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

برو عامو اینو نگی چی بگی آقای پر ادعا مثل دستمال انداختنت بیرون حالا هی پز بده به همه دری زدی سر مربی این تیم بشی این همه آدم با سابقه و با تجربه تو این شهر و اصفهان بود یه داور گذاشتن سر مربی بعد این حرف میزنه نمک نشناس آقای حسن زاده ببین چی میگه پشت سرت نیومدی با چهار تا آدم فوتسالی با تجربه مشورت کنی نتیجه همین میشه بدتر هم میشه حیف این همه هزینه تو این اوضاع بد اقتصادی هر سری میبازه یه بهانه میاره زمین کج بود داور بد بود رئیس هیئت فوتبال نیومد هزار تا بهانه دیگه جمعش کن بابا جی میدونی از فوتسال اخه تو

ناشناس دوشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

خداحافظ مرد هزار چهره

ناشناس دوشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

تیم با مصطفوی نابود میشه
چرا مدیران هایپر خودشون رو به خواب زدن شاید از ترس هزینه سرمربی نیاوردن با این انتخاب تیمشون رفت ته جدول

ناشناس دوشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

کلا مدیران فوتسال اصفهان چه هایپر چه گیتی هیچی از فوتسال نمیفهمن و با تصمیماتشون قصد نابود کردن فوتسال اصفهان رو دارن