کد خبر : 142041
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 15:16
دسته‌بندی نشده
-

اختصاصي Fut5al ؛

معمای عجیب ریزش بازیکنان مس در تایلند!/ غیبت شائبه‌دار بابک نصیری و دو بازیکن دیگر!

معمای عجیب ریزش بازیکنان مس در تایلند!/ غیبت شائبه‌دار بابک نصیری و دو بازیکن دیگر!
تيم فوتسال مس سنگون ورزقان در اردوي بانكوك خود در بين دو تورنمنت آسيايي و جهاني دچار ريزش عجيبي شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که تیم فوتسال مس سنگون ورزقان با ۱۴ بازیکن رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را با از دست دادن عنوان قهرمانی دوره قبل ایران با تلخی به پایان برد، تنها سعید تقی‌زاده به دلیل مصدومیت از این تیم به تهران بازگشت تا با جذب «وام پتا» برزیلی عملا همان ۱۴ نفر به عنوان مهره های اسماعیل تقی‌پور برای جام باشگاههای جهان باقی بمانند.

با شروع رقابتهای جام باشگاههای جهان و رو نمایی از ترکیب مس، این بار مشخص شد که این تیم عملا ۱۱بازیکن در اختیار دارد و مشخص نشد جدا از محمد حاجی‌زاده و شهاب شهنازیان که جایگزینان بازیکنان مصدوم مس از تبریز شده بودند و ناگهان غیبشان زده، تکلیف بابک نصیری بازیکن باسابقه این تیم چه شده است؟!

با این حال خبرها از اردوی مس از بانکوک حکایت از آن دارد که بازی‌های دوستانه مس پیش از جام باشگاه‌های جهان اتفاقات عجیبی داشته که با بازگشت مس و اتمام کار نماینده ایران در انتهای عناوین جهانی، مطالب زیادی را روشن خواهد کرد.

نکته قابل اینکه مس ورزقان جدای از مشکلات فنی امروز برابر ال پوزو اسپانیا به دلیل کمبود بازیکن و تحلیل بدن بازیکنان هرگز نتوانست نمایش همیشگی بازی قبل خود برابر مگنوس را به نمایش بگذارد.

گفتنی است مس ورزقان اکنون خود را برای کسب جایگاه ششمی آماده می‌کند تا در میان ۹ تیم حاضر در این تورنمنت بین قاره‌ای از این رتبه پایین‌تر نرود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.