کد خبر : 142017
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 10:39
-

ناظم الشریعه: چیزی از ارزش‌های مس کم نمی‌شود/نماینده ی کشورمان چیزی از تیم های صاحب سبک کم ندارد

ناظم الشریعه: چیزی از ارزش‌های مس کم نمی‌شود/نماینده ی کشورمان چیزی از تیم های صاحب سبک کم ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان که بازی‌های لیگ برتر را از نزدیک شاهد است، برای حمایت از مس سونگون نماینده ایران و آسیا در فوتسال جام باشگاههای جهان ۲۰۱۹ تایلند به همراه میشاییل پطروس مربی دروازه بان‌های تیم ملی در تایلند حضور دارد و از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان که بازی‌های لیگ برتر را از نزدیک شاهد است، برای حمایت از مس سونگون نماینده ایران و آسیا در فوتسال جام باشگاههای جهان ۲۰۱۹ تایلند به همراه میشاییل پطروس مربی دروازه بان‌های تیم ملی در تایلند حضور دارد و از نزدیک  شاهد دیدارهای این تیم است.

وی در مورد دیدار اول و افتتاحیه مس سونگون مقابل مگنوس برزیل که تیم مس ۳ بر یک مقابل این تیم شکست خورد، اظهار داشت: روز گذشته مس سونگون بازی خوبی در مقابل مگونس انجام داد و حقش چنین باختی نبود. هم خوب بازی کرد و هم حریف را تحت فشار گذاشت. مگنوس تیم بزرگی است که از بازیکنان بزرگی بهره می برد و آنها با تجربه تر بازی کردند و توانستند پیروز شوند. 

وی گفت : به هرصورت مس خوب بازی کرد و ایجاد فرصت های خوبی در بازی از خود نشان داد اما متاسفانه نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند. در کل عملکرد خوبی در اولین بازی خود نشان داد و چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌شود. تیم مس در حال حاضر نماینده شایسته فوتسال ایران و آسیا در این رقابت‌هاست. 

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان در مورد سطح این مسابقات گفت: سطح مسابقات بسیار بالاست و تیم‌های بزرگی از کشورهای صاحب سبک در این رقابت حضور دارند و نماینده ی کشورمان هم چیزی از این تیم ها کم ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.