کد خبر : 142267
تاریخ انتشار : جمعه 8 شهریور 1398 - 17:00
-

شریف: صدر جدول مهم نیست/ در زدن ضربات نهایی ضعیف بودیم

شریف: صدر جدول مهم نیست/ در زدن ضربات نهایی ضعیف بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف پس از شکست تیمش در بازی حساس هفته سوم و از دست دادن صدر جدول لیگ‌برتر فوتسال بانوان گفت: مسابقه حساس و پایاپایی برابر سایپا داشتیم و فکر می کنم بیش از ۷۰ درصد مالکیت توپ در اختیار ما بود اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف پس از شکست تیمش در بازی حساس هفته سوم و از دست دادن صدر جدول لیگ‌برتر فوتسال بانوان گفت: مسابقه حساس و پایاپایی برابر سایپا داشتیم و فکر می کنم بیش از ۷۰ درصد مالکیت توپ در اختیار ما بود اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

وی با بیان این مطلب که بد شانس بوده است، اظهار داشت: در زدن ضربات نهایی بدشانس بودیم و همین امر باعث شد سایپا روی دو غافلگیری به ما گل بزند.

سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی درخصوص بازی تیم سایپا گفت: به تیم سایپا تبریک می‌گویم آنها خیلی خوب بازی کردند و مشخص بود روی دقایق حساس بازی برنامه ریزی کرده‌اند و هر دو گل را از روی ضد حملات و غافلگیری به ثبت رساندند.

وی به قانون نانوشته فوتبال اشاره کرد و افزود: در فوتبال قانون نانوشته‌ای وجود دارد که هر تیمی که گل نزند گل می‌خورد و ما امروز اسیر این قانوان نانوشته شدیم.

شریف همچنین درخصوص استفاده از دروازه بان تیم‌شان برای حمله به سایپا در دقایق پایانی بازی اظهار داشت: ما برای دقایق خاص بازی برنامه ریزی کرده بودیم و در دقایق پایانی پاورپلی کردیم و سه موقعیت خطرناک روی دروازه سایپا ایجاد کردیم که متاسفانه گل نشد و امیدوارم در بازی‌های بعدی از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

وی فضای حاکم بر مسابقه را مانع فعالیت شاگردانش دانست و گفت: شاید یکی از دلایل گل نشدن ضربات نهایی‌مان فضای حاکم بر مسابقه و تماشاگرن بود که با این سروصدا روی عملکردشان تاثیر گذاشت و نتوانستند ضربات نهایی را گل کنند وگرنه از لحاظ بازی از عملکرد تک تک بازیکنانم راضی هستم و علیرغم شکست مان از بازیکنان تیمم نسبت به بازی برابر ملی حفاری راضی هستم‌.

سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی با اعلام اینکه از دست دادن صدر جدول مسابقات مهم نیست، خاطرنشان کرد: صدر جدول مهم نیست چون بازی های پلی آف را در پیش داریم و چهار تیم برتر به این مرحله راه پیدا می‌کنند. نتایج مرحله پلی آف اهمیت دارد مثل ملی حفاری که صدرنشین مسابقات سال گذاشته بود و در مرحله پلی آف سوم شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.