کد خبر : 142292
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 10:53
-

بارانی :مانند سایر تیم ها به دنبال قهرمانی هستیم

بارانی :مانند سایر تیم ها به دنبال قهرمانی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: ما برای قهرمانی در لیگ تلاش می کنیم اما اولویتمان صعود به مرحله پلی آف است. مینا بارانی جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل پالایش نفت آبادان بیان کرد: هر ۲ تیم بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند و من به باشگاه آبادان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: ما برای قهرمانی در لیگ تلاش می کنیم اما اولویتمان صعود به مرحله پلی آف است.

مینا بارانی جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل پالایش نفت آبادان بیان کرد: هر ۲ تیم بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند و من به باشگاه آبادان بابت این تیم خوب تبریک می گویم. ما برای برد وارد میدان شدیم و خوشحالم که به هدفمان رسیدیم.

وی با بیان اینکه پالایش نفت خیلی خوب برابر ما مقاومت کرد و بازیکنان این تیم جنگنده ظاهر شدند گفت: حریف تیم بسیار خوبی است و قطعا در آینده بازی های بهتری از آن ها می بینیم.

بارانی با اشاره به اینکه انگیزه بازیکنان پالایش بیش از ما بود چون بازی گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته بودند گفت: باتوجه به این که هفته گذشته شکست خورده بودیم، بازیکنان ما هم قسم شده بودند که با دست پر از میدان خارج شوند و ه بردهای بعدی امیدوار باشیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با اشاره به اینکه بازی کیفیت خوبی داشت و تیم آبادان شجاعانه بازی کرد گفت: خواشحالم که توانستیم با یک پیروزی پر گل دل هوادادان را شاد کنیم.

وی گفت: همانطور که می دانید بازی ها در ۲ مرحله برگزار می شود و در حال حاضر انگیزه تیم ها این است که بتوانند جزو چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی آف باشند و در ادامه جنگ اصلی بین چهار تیم باشیم.

بارانی با بیان اینکه ما هم مانند سایر تیم ها به دنبال قهرمانی هستیم گفت: در ادامه تلاش می کنیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم و با قدرت بیشتر در برابر رقبا ظاهر شویم.

دیدار تیم های ملی حفاری و پالایش نفت با نتیجه ۶ بر صفر به سود حفاری به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.