کد خبر : 142299
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 11:03
دسته‌بندی نشده
-

جام باشگاه‌های فوتسال جهان

فینالیست ها عصر امروز مشخص می شوند

فینالیست ها عصر امروز مشخص می شوند
در ادامه رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال جهان چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات امروز «شنبه» به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در ادامه رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال جهان چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات امروز «شنبه» به مصاف هم می‌روند.

در اولین دیدار از این مرحله تیم‌های مگنوس و کورینتیانس از برزیل به مصاف هم می‌روند. از نکات جالب توجه این مرحله برخورد ۲ تیم برزیلی با یکدیگر است و این به این معنی است که یکی از فینالیست‌ها جام باشگاه‌های جهان نماینده برزیل است. دیدار این ۲ تیم ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی تیم‌های بارسلونا اسپانیا و بوکاجونیورز آرژانتین به مصاف هم می‌روند تا چهره دومین تیم صعود کننده به مرحله پایانی رقابت‌ها مشخص شود. دیدار این ۲ تیم ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است که دیدار رده بندی و فینال این مسابقات فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

پیش از آغاز مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های فوتسال جهان، تیم‌های ال پوزو مورسیا اسپانیا، چومبوری تایلند، مس سونگون ایران به ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه‌های پنجم تا هفتم به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.