کد خبر : 149667
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 دی 1398 - 19:17
-

برتری مس و گیتی پسند/ کام بک عجیب قمی ها/ برد قاطع شهروند و مقاومت البرز/ تساوی در کرمانشاه و بهبهان+نتایج و گلزنان،جدول رده بندی و برنامه هفته بعد

برتری مس و گیتی پسند/ کام بک عجیب قمی ها/ برد قاطع شهروند و مقاومت البرز/ تساوی در کرمانشاه و بهبهان+نتایج و گلزنان،جدول رده بندی و برنامه هفته بعد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد و نتایج جالبی رقم خورد. در اولین دیدار این هفته که در قم برگزار شد، تیم محمدسیما درحالیکه نیمه اول را ۳ بر ۱ از حفاری خوزستان عقب بود، در نیمه دوم موتورش روشن شد و با نمایشی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد و نتایج جالبی رقم خورد.

در اولین دیدار این هفته که در قم برگزار شد، تیم محمدسیما درحالیکه نیمه اول را ۳ بر ۱ از حفاری خوزستان عقب بود، در نیمه دوم موتورش روشن شد و با نمایشی تحسین برانگیز و در دیداری جذاب موفق شد میهمانش را ۵ بر ۴ شکست دهد.

در بندرعباس، شهروند ساری دست به کار بزرگی زد و میزبانش را با ۳ گل شکست داد تا آذرخش خطر سقوط به دسته اول را بیش از پیش احساس کند.

جدال جذاب و پرگل شاهین کرمانشاه و فرش آرا مشهد هم با تساوی در عدد ۵ خاتمه یافت.با این نتیجه تیم شاهین در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار گرفت و حتی اگر در دو دیدار باقیمانده نیز به پیروزی برسد بایدامیدوار باشد که تیم های همسایه جدولی آن ها شکست بخورند تا شاید شاهین در لیگ برتر ماندگار شود.

در کرج تیم مقاومت شهرداری این شهر که نیاز مبرمی به پیروزی داشت، موفق شد با ۲ گل از سد هایپرشهر شاهین شهر عبور کند تا خیال خود برای ماندن در لیگ برتر را تا حدودی راحت کند.

تقابل اهورا بهبهان و ستارگان ورامین هم برنده نداشت و دیگر تساوی این هفته را شاگردان علیپور و داورزنی رقم زدند.تساوی ۲ بر ۲ در حالی رقم خورد که هر ۴ گل این دیدار در نیمه اول به ثمر رسید و تلاش دو تیم برای گلزنی در نیمه دوم بی نتیجه بود.

در شیراز تیم صدرنشین مس سونگون با تک گل سالار آفاپور از سد میزبان خود گذشت.با این نتیجه تیم ارژن نیز در معرض سقوط به دسته اول قرار گرفت و باید در دو هفته پایانی مسابقات تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

در آخرین بازی این هفته نیز تیم های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم گیتی پسند به پیروزی رسید.

نتایج و گلزنان بازی های این هفته به شرح زیر است:

جدول رده بندی لیگ برتر به شرح زیر است:

برنامه هفته بیست و پنجم:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.