کد خبر : 149875
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1398 - 15:16
دسته‌بندی نشده
-

بی غم: شهید قاسم سلیمانی به آرزویی که داشت رسید

بی غم: شهید قاسم سلیمانی به آرزویی که داشت رسید
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: شهید قاسم سلیمانی همیشه آرزو داشت که شهید شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی کسی بود که تمام وقت و زندگی خود و خانواده اش را برای آسایش کشورمان گذاشت. من از خبر شهادت او بسیار ناراحت شدم. از طرف دیگر بسیار خوشحال هستم، زیرا او به آرزویی که دوست داشت رسید و آرزوی او چیزی به غیر از شهادت نبود. امیدوارم که ما هم بتوانیم راه و روش او را به خوبی ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره اینکه آمریکایی‌ها چه نقشه‌ای داشتند که باعث شد سردار سلیمانی شهید شود بیان داشت: همیشه افرادی که قوی و بزرگ هستند مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیرند. شهید قاسم سلیمانی هم از این نوع افراد بود و به همین دلیل آمریکایی‌ها نتوانستند این موضوع را به خوبی درک کنند. به نوعی می‌توان گفت که وجود شهید سلیمانی برای آن‌ها قابل تحمل نبود و به همین دلیل اقدام به ترور او کردند.

بیغم درباره پیام ملت ایران به دشمنان گفت: مردم ما همیشه نشان داده اند که هدف مشترکی دارند و همه باید به دنبال آن هدف مشترک قدم برداریم که خواست شهید سلیمانی بود. امیدوارم که ملت ایران همیشه سربلند باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.