کد خبر : 149877
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1398 - 15:17
-

طیبی از کوران لیگ قزاقستان به تیم ملی می‌آید

طیبی از کوران لیگ قزاقستان به تیم ملی می‌آید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران چند سالی است که در لیگ قزاقستان و تیم غیرت توپ می‌زند. این بازیکن به دلیل تعطیلات کریسمس و تعطیلی لیگ قزاقستان حدود ۱۰ روز در ایران بود اما این هفته راهی قزاقستان می‌شود تا در ادامه رقابت‌های لیگ این کشور تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران چند سالی است که در لیگ قزاقستان و تیم غیرت توپ می‌زند. این بازیکن به دلیل تعطیلات کریسمس و تعطیلی لیگ قزاقستان حدود ۱۰ روز در ایران بود اما این هفته راهی قزاقستان می‌شود تا در ادامه رقابت‌های لیگ این کشور تیم غیرت را همراهی کند.

این تیم با گذشت ۸ هفته از مسابقات در صدر جدول قرار دارد و برای کسب قهرمانی مجدد در این پیکارها تلاش می‌کند، با این حال مهره ایرانی و تاثیرگذار خود را از چند روز دیگر نخواهد داشت. با توجه به شروع اردوی آماده سازی تیم ملی، حسین طیبی نیز باید به تمرینات تیم ملی اضافه شود اما ناظم الشریعه پیش از این اعلام کرده بود که به لژیونرهای اروپایی اجازه خواهد داد کمی دیرتر به تمرینات اضافه شوند.

با توجه به اینکه مسابقات جام ملت‌های اروپا نیز در پیش است، لیگ قزاقستان هم تعطیل خواهد شد با این حال اردوی تیم ملی زودتر از تعطیلی لیگ قزاقستان برگزار می شود و فدراسیون فوتبال در صدد است تا با مکاتبه با تیم حسین طیبی، اجازه او برای حضور در اردوی بلند مدت تیم ملی فوتسال را بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.