کد خبر : 149826
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1398 - 8:47
-

ناظم‌الشریعه:بازیکنان دعوت شده تست می‌دهند تا از میان آن‌ها برترین‌ها انتخاب شوند / چپ پای با تخصص بالا، در تیم ملی نداریم!

ناظم‌الشریعه:بازیکنان دعوت شده تست می‌دهند تا از میان آن‌ها برترین‌ها انتخاب شوند / چپ پای با تخصص بالا، در تیم ملی نداریم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: انتظار از تیم ملی ایران بالاست و حریفان برای آنکه بازنده نشوند برابر ما بسته و دفاعی بازی می‌کنند. تیم ملی فوتسال ایران اوایل اسفند ۹۸ باید در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در ترکمنستان به مصاف حریفان برود، رقابت‌هایی که ۵ تیم برتر آن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: انتظار از تیم ملی ایران بالاست و حریفان برای آنکه بازنده نشوند برابر ما بسته و دفاعی بازی می‌کنند.

تیم ملی فوتسال ایران اوایل اسفند ۹۸ باید در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در ترکمنستان به مصاف حریفان برود، رقابت‌هایی که ۵ تیم برتر آن راهی جام جهانی می‌شوند. اردوی تیم ملی هنوز آماده نشده و این اتفاق در شرایطی رخ داده است که بیشتر رقبا اردوهای آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند تا برابر قدرتمندترین تیم قاره کهن نتیجه خوبی بگیرند.

محمد ناظم‌الشریعه در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: منتظر هستیم تا رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به پایان برسد و اولین اردوی تیم ملی در چهار بهمن در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد که در آن، بازیکنان دعوت شده تست می‌دهند تا از میان آن‌ها برترین‌ها انتخاب شوند و در اردوهای بعدی شرکت کنند.

وی در واکنش به این موضوع که برگزاری نخستین اردو در فاصله یک ماه مانده به شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باعث نمی‌شود از حریفان عقب بیفتیم، تصریح کرد: قبول دارم که همه تیم‌ها دارند کار می‌کنند و نفرات اصلی خود را شناخته‌اند. ما با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کمی دیرتر از موعد شروع شد باید منتظر باشیم تا این رقابت‌ها به پایان برسد. البته در ماه بهمن باید در روز فیفادی اعلام شده حریف خوبی برای برگزاری دیدار تدارکاتی انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: تمامی حریفان آسیایی مانند ژاپن، تایلند، ترکمنستان، چین، عربستان و … در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی هستند که این موضوع از حساسیت رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌گوید. برای ما برگزاری بازی دوستانه بسیار مهم است چراکه نیاز داریم تا بازیکنان به هماهنگی مطلوبی دست پیدا کنند.

وی درباره اینکه فقدان بازیکن چپ‌پای تخصصی در تیم ملی فوتسال ایران حس می‌شود، عنوان کرد: برخی مسائل است که نیاز یک تیم است و باید تأمین شود. بازیکن چپ‌پا در فوتسال ایران زیاد داریم ولی فوتسالیستی که تخصص بالایی داشته باشد و روی مهارت آن بخواهیم حساب ویژه‌ای باز کنیم، در تیم ملی نداریم. اگر بازیکنان چپ‌پا نتوانند با تمرینات فراوان، مهارت خود را افزایش دهند، ناچار خواهیم شد تا عمده برنامه‌های تیم را روی بازیکنان راست‌پا قرار دهیم.

ناظم‌الشریعه با اشاره به این موضوع که چهار اسفند رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آغاز می‌شود، تأکید کرد: مهم‌ترین رقابت‌های فوتسال قاره کهن برگزار می‌شود و انتظار از تیم ملی ایران بالاست. حریفان برای آنکه بازنده نشوند با شیوه کاملاً بسته و دفاعی مقابل ما قرار می‌گیرند که این موضوع یک مقدار کارمان را سخت می‌کند. بااین‌حال ما وظیفه داریم تا با دقت ویژه‌ای تمرین کنیم و دست از تلاش نکشیم چون ایران پرافتخارترین تیم فوتسال قاره آسیاست و باید برای قهرمانی با حریفان مسابقه دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره رقابت‌های جام جهانی و رتبه سومی که ایران در دوره قبلی رقابت‌ها به دست آورد، تصریح کرد: هر موضوعی ابزار مخصوص به خودش را می‌طلبد. ما برنامه تیم ملی را تا شروع جام جهانی تحویل فدراسیون فوتبال داده‌ایم. در حال حاضر تمام تمرکزمان برای حضور در جام ملت‌های آسیاست تا از این رقابت‌ها سربلند بیرون بیاییم. بدون تردید قهرمانی در آسیا باعث بالا رفتن روحیه و انگیزه جامعه فوتسال می‌شود و پس از آن خود را آماده خواهیم کرد تا در جام جهانی به مصاف بهترین تیم‌های قاره‌های مختلف برویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.