کد خبر : 149839
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1398 - 11:08
دسته‌بندی نشده
-

مدیرفنی ستارگان ورامین در گفتگو با Fut5al :

ورامین قطبی بی‌بدیل در فوتسال ایران است/ هیات‌مدیره هم از کادر فنی ستارگان رضایت کامل دارد/ اراده مدیران منطقه حمایت از فوتسال است

ورامین قطبی بی‌بدیل در فوتسال ایران است/ هیات‌مدیره هم از کادر فنی ستارگان رضایت کامل دارد/ اراده مدیران منطقه حمایت از فوتسال است
مدیرفنی ستارگان ورامین گفت: منطقه ورامین همواره در فوتسال ایران زبانزد بوده و با تیم‌های باسابقه خود یک قطب بی‌بدیل در فوتسال ایران به شمار آمده است.

محسن کلهرودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: کار تیمی، مردانگی، اخلاق، انعطاف‌پذیری، فداکاری و … در کنار کار فنی بسیار خوب آقای داورزنی و کادر مجرب ایشان، مجموعه ای را امسال دور هم جمع کرده که الحق و الانصاف توانسته آبروداری کرده و نام فوتسال ورامین را به عنوان یک تیم قدرتمند در میان مدعیان سربلند کند.

وی افزود: همه به خوبی می‌دانند این تیم نوپا با وجود استعدادهای فراوان در منطقه و علیرغم نبود زیرساخت‌های استاندارد ورزشی، برای اولین سال کار خود را شروع کرده اما با همه سختی‌ها در کوران مسابقات، هر چه به جلوتر رفته، حرکت و انسجام تیمی قوی تری را از خود به نمایش گذاشته است که باید به این خاطر از تلاش کلیه عوامل تیم تشکر کرد.

مدیرفنی ستارگان از حمایت‌های صورت گرفته از این تیم نیز تقدیر کرده و گفت: اراده مسؤلین شهرستان ورامین فارغ از مسائل سیاسی و غیر سیاسی، مایل به حمایت از ورزش منطقه بوده و هست و باید گفت یک کار خداپسندانه با شکل‌گیری این تیم آینده‌دار صورت گرفته است.

وی افزود: به عنوان یک معلم وکارشناس ورزش که ۲۸سال تجربه کسب کرده‌ام، امروز می‌توان گفت بهترین ابزار برای کنترل ناهنجاری‌های جامعه و کم هزینه‌ترین راه برای جلوگیری از بزهکاری‌ها، همین ورزش است که به حمدالله ستارگان ورامین در این راه در ورامین موفق ظاهر شده و هر بازی هزاران هوادار را به سالن مسابقه می‌کشاند و اقدامات فرهنگی خوبی را نیز ترتیب می‌دهد.

کلهرودی با گلایه از مظلومیت فوتسال نزد فدراسیون فوتبال یادآور شد: همگان می‌دانند هزینه‌هایی که بابت یک تیم فوتسال می‌شود به لحاظ رقم پایانی قابل قیاس با رشته فوتبال نیست اما جذابیتش کمتر از فوتبال هم نیست. جای تأمل است که چرا فدراسیون بین این دو رشته تفاوت قائل می شود با اینکه در رنکینگ فیفا، فوتسال جایگاه به مراتب بالاتری از فوتبال دارد.

وی در خاتمه از کادر فنی ستارگان تقدیر کرد و گفت: اگر امروز ستارگان در میان پنج تیم بالای جدول قرار گرفته ماحصل حمایت‌های خوب هیات‌مدیره و مدیران باشگاه، فرامین کادر فنی، تلاش بازیکنان و زحمات تک تک اعضاء تیم تا تدارکات بوده است. امروز هیات‌مدیره ما بابت نتایج تیم از کادر فنی رضایت کامل دارد که به نظرم با توجه به موفق بودن تیم در سال اول، این یک موفقیت بزرگ برای ما است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.