کد خبر : 149917
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1398 - 18:43
-

احسانی: توانایی شکست مس سونگون را داریم/ اکثر بردهای خود را مقابل تیم های قدرتمند کسب کردیم

احسانی: توانایی شکست مس سونگون را داریم/ اکثر بردهای خود را مقابل تیم های قدرتمند کسب کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه نسبت به پیروزی این تیم در دیدار فردا برابر مس سونگون ابراز امیدواری کرد و گفت: بازیکنان ما این توانایی را دارند که تیم قدرتمندی مانند مس سونگون را در خانه اش شکست دهند. سید احسان احسانی تصریح کرد: بدون شک همه بازیکنان ما با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه نسبت به پیروزی این تیم در دیدار فردا برابر مس سونگون ابراز امیدواری کرد و گفت: بازیکنان ما این توانایی را دارند که تیم قدرتمندی مانند مس سونگون را در خانه اش شکست دهند.

سید احسان احسانی تصریح کرد: بدون شک همه بازیکنان ما با آگاهی نسبت به اهمیت دیدار فردا مقابل حریف از هیچ تلاشی برای موفقیت و کسب پیروزی کوتاهی نخواهند کرد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی گفت: تجربه دیدارهای این فصل نشان داده ما اکثر پیروزی های خود را در برابر رقبای قدرتمند کسب کرده ایم و مقابل این تیم ها بهتر و منسجم تر ظاهر می شویم.

احسانی با بیان اینکه تیم مس از بازیکنان خوب زیادی بهره می برد، گفت: اکثر آنها سال ها در لیگ برتر بازی کرده اند و چند نفر آنها نیز در تیم ملی حضور دارند.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه گفت: با این حال بازیکنان ما نیز بسیار جنگنده و باغیرت بوده و تلاش می کنند تا ثابت کنند شایستگی ماندن در لیگ برتر را دارند.

وی گفت: در ۲ دیدار گذشته برابر سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد دقایق زیادی از مسابقه را از حریفان پیش بودیم اما به دلیل بی تجربگی در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت و به جای کسب ۶ امتیاز تنها ۲ امتیاز به دست آوردیم.

احسانی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم شاهین با پیروزی زمین مسابقه را در دیدار فردا ترک و از مردم و علاقه مندان به ورزش نیز خواست برای موفقیت تنها نماینده فوتسال استان در لیگ برتر دعا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.